a ko nebetesi temos? On 07/30/2015 09:59 AM, Dainiushas wrote: > a ko tu taip jautriai reaguoji? Aukščio bijai? :) > > On 7/30/2015 9:55 AM, CodeC wrote: >> o kas lietuvoj kitaip? tikimybe mazesne? visi tie 96 ivykiai (dar kiek >> cia neuzfiksuotu), is kuriu beveik daugumoj 2 fatalkes - ten tikrai >> visada 2 pilotai skrido? kazkaip 'keistai' 2 fatalkes atrodo ar ne? nu >> bent vienas tai turetu parasiuta issiskleist? juk taip lengva, paprasta >> ir patikima... >> >> On 07/30/2015 09:48 AM, Dainiushas wrote: >>> Lietuvoj >>> >>> On 7/30/2015 9:41 AM, CodeC wrote: >>>> nepasitaike po akim ar kaip? 'neprisimenu' - tu cia kazkoks ilgametis >>>> aviacijos specas, kuris tuos jak'us 'ciupineja' kelis desimtmecius? ar >>>> siaip pro aleksota esi vaziaves ir jak'a mates? >>>> >>>> http://aviation-safety.net/wikibase/wiki.php?id=32821 >>>> >>>> On 07/30/2015 09:37 AM, Dainiushas wrote: >>>>> nu bet žinok nei vieno nepamenu nukritusio su keleiviu. ar visgi buvo? >>>>> >>>>> On 7/30/2015 9:12 AM, CodeC wrote: >>>>>> jeigu JAK tiek skraidytu, kiek auto kasdien vaziuoja, tai per juos >>>>>> nukritusius su tanku sunkiai pravaziuotum. ajk is naujo pasiskaityt >>>>>> kas >>>>>> ta tikimybe ir kaip ji skaiciuojama. >>>>>> >>>>>> On 07/30/2015 08:44 AM, Dainiushas wrote: >>>>>>> tai ką? vis tiek jaučiu tikimybė nukrist su tuo JAK'u mažesnė nei >>>>>>> užsimušt važiuojant automobiliu iki Aleksoto. >>>>>>> >>>>>>> On 7/29/2015 10:16 PM, CodeC wrote: >>>>>>>> http://aviation-safety.net/wikibase/dblist.php?AcType=YK52 >>>>>>>> http://aviation-safety.net/wikibase/wiki.php?id=178056 >>>>>>>> >>>>>>>> kazko neisiskleide nei vienas parasiutas... >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >