Tema: Re: OT: ka dovanot 40-meciui?
Autorius: Signalizacija
Data: 2015-07-30 22:56:45
O cia va is viso motoro neturi ir ką. Riečia sau atsipūtęs :)
https://www.youtube.com/watch?v=_zdOfhpe6rQ

On 2015.07.30 11:02, Kesha wrote:
>> dar ir kaip parashyta. taip kokie 95% grubiai - crashed during
>> aerobatic performance. viena daznesniu pastebetu priezasciu - engine
>> shut down.
>
> Tame ir bajeris, kad "engine down" būna "during aerobatic perfomance",
> t.y. pvz. mirties kilpą darant, sustojus engine, bet kuris normalesnis
> pilotas, nusodins lėktuvą, o va kai jau sudėtingus fintus suka ant
> "štoporo" ribos ir engine down, tada jei nėra aukščio - yra pizė...
> reziumė - paprastą keleivį bet kuris net ir antikvarinis lėktuvas
> paskraidins labai saugiai, todėl aukščio baimę nėr ko grįsti
> "statistika"...
>
>> abskritai, nesigilinant i detales - visais atvejais egzistuoja
>> zmogiskas ir technikos faktorius. kurie yak 52 atveju dazniausiai
>> reiskia 2/2 (arba 1/1) fatalkes. as viso labo radau viena atveji, kai
>> skrido 2, o zuvo 1. absoliuti dauguma - kiek skrido, tiek zuvo. skodos
>> petrasiunuose ir lybros aleksote ivykio atveju sitie faktoriai
>> dazniausiai reiskia viso labo apgadinta skarda ir/ar elektros stulpa.
>> dar kyla mintis tikimybes tau lygint... panasu kad net nezinai ka tai
>> reiskia.
>>
>> On 07/30/2015 10:07 AM, Dainiushas wrote:
>>> nu tęsiam. tavo linke neparašyta kas ten atsitiko. užtai pilna tokių
>>> "Loss of control in flight (stall) without hight for recovery" ir apie
>>> visokius atsuktuvus tarp pedalų, įskridimus į elektros laidus ir dar
>>> bala žino ko. Primesk, su britvom irgi daug fatality, bet važinėsi pagal
>>> KET į darbą - tai jaučiu saugiau nei su dviračiu?
>>>
>>> On 7/30/2015 10:01 AM, CodeC wrote:
>>>> a ko nebetesi temos?
>>>>
>>>> On 07/30/2015 09:59 AM, Dainiushas wrote:
>>>>> a ko tu taip jautriai reaguoji? Aukščio bijai? :)
>>>>>
>>>>> On 7/30/2015 9:55 AM, CodeC wrote:
>>>>>> o kas lietuvoj kitaip? tikimybe mazesne? visi tie 96 ivykiai (dar
>>>>>> kiek
>
>