Tema: Re: OT: ka dovanot 40-meciui?
Autorius: Kesha
Data: 2015-07-30 11:02:31
> dar ir kaip parashyta. taip kokie 95% grubiai - crashed during aerobatic 
> performance. viena daznesniu pastebetu priezasciu - engine shut down.

Tame ir bajeris, kad "engine down" būna "during aerobatic perfomance", 
t.y. pvz. mirties kilpą darant, sustojus engine, bet kuris normalesnis 
pilotas, nusodins lėktuvą, o va kai jau sudėtingus fintus suka ant 
"štoporo" ribos ir engine down, tada jei nėra aukščio - yra pizė...
reziumė - paprastą keleivį bet kuris net ir antikvarinis lėktuvas 
paskraidins labai saugiai, todėl aukščio baimę nėr ko grįsti 
"statistika"...

> abskritai, nesigilinant i detales - visais atvejais egzistuoja zmogiskas ir 
> technikos faktorius. kurie yak 52 atveju dazniausiai reiskia 2/2 (arba 1/1) 
> fatalkes. as viso labo radau viena atveji, kai skrido 2, o zuvo 1. absoliuti 
> dauguma - kiek skrido, tiek zuvo. skodos petrasiunuose ir lybros aleksote 
> ivykio atveju sitie faktoriai dazniausiai reiskia viso labo apgadinta skarda 
> ir/ar elektros stulpa.
> dar kyla mintis tikimybes tau lygint... panasu kad net nezinai ka tai 
> reiskia.
>
> On 07/30/2015 10:07 AM, Dainiushas wrote:
>> nu tęsiam. tavo linke neparašyta kas ten atsitiko. užtai pilna tokių
>> "Loss of control in flight (stall) without hight for recovery" ir apie
>> visokius atsuktuvus tarp pedalų, įskridimus į elektros laidus ir dar
>> bala žino ko. Primesk, su britvom irgi daug fatality, bet važinėsi pagal
>> KET į darbą - tai jaučiu saugiau nei su dviračiu?
>>
>> On 7/30/2015 10:01 AM, CodeC wrote:
>>> a ko nebetesi temos?
>>>
>>> On 07/30/2015 09:59 AM, Dainiushas wrote:
>>>> a ko tu taip jautriai reaguoji? Aukščio bijai? :)
>>>>
>>>> On 7/30/2015 9:55 AM, CodeC wrote:
>>>>> o kas lietuvoj kitaip? tikimybe mazesne? visi tie 96 ivykiai (dar kiek