> dar ir kaip parashyta. taip kokie 95% grubiai - crashed during aerobatic > performance. viena daznesniu pastebetu priezasciu - engine shut down. Tame ir bajeris, kad "engine down" būna "during aerobatic perfomance", t.y. pvz. mirties kilpą darant, sustojus engine, bet kuris normalesnis pilotas, nusodins lėktuvą, o va kai jau sudėtingus fintus suka ant "štoporo" ribos ir engine down, tada jei nėra aukščio - yra pizė... reziumė - paprastą keleivį bet kuris net ir antikvarinis lėktuvas paskraidins labai saugiai, todėl aukščio baimę nėr ko grįsti "statistika"... > abskritai, nesigilinant i detales - visais atvejais egzistuoja zmogiskas ir > technikos faktorius. kurie yak 52 atveju dazniausiai reiskia 2/2 (arba 1/1) > fatalkes. as viso labo radau viena atveji, kai skrido 2, o zuvo 1. absoliuti > dauguma - kiek skrido, tiek zuvo. skodos petrasiunuose ir lybros aleksote > ivykio atveju sitie faktoriai dazniausiai reiskia viso labo apgadinta skarda > ir/ar elektros stulpa. > dar kyla mintis tikimybes tau lygint... panasu kad net nezinai ka tai > reiskia. > > On 07/30/2015 10:07 AM, Dainiushas wrote: >> nu tęsiam. tavo linke neparašyta kas ten atsitiko. užtai pilna tokių >> "Loss of control in flight (stall) without hight for recovery" ir apie >> visokius atsuktuvus tarp pedalų, įskridimus į elektros laidus ir dar >> bala žino ko. Primesk, su britvom irgi daug fatality, bet važinėsi pagal >> KET į darbą - tai jaučiu saugiau nei su dviračiu? >> >> On 7/30/2015 10:01 AM, CodeC wrote: >>> a ko nebetesi temos? >>> >>> On 07/30/2015 09:59 AM, Dainiushas wrote: >>>> a ko tu taip jautriai reaguoji? Aukščio bijai? :) >>>> >>>> On 7/30/2015 9:55 AM, CodeC wrote: >>>>> o kas lietuvoj kitaip? tikimybe mazesne? visi tie 96 ivykiai (dar kiek