juolab, padarytų CodeC'ui tą acrobatic performace'ą, tai jau būtų px, kyla tas lėktuvas ar krentą :D On 2015.07.30 11:02, Kesha wrote: >> dar ir kaip parashyta. taip kokie 95% grubiai - crashed during >> aerobatic performance. viena daznesniu pastebetu priezasciu - engine >> shut down. > > Tame ir bajeris, kad "engine down" būna "during aerobatic perfomance", > t.y. pvz. mirties kilpą darant, sustojus engine, bet kuris normalesnis > pilotas, nusodins lėktuvą, o va kai jau sudėtingus fintus suka ant > "štoporo" ribos ir engine down, tada jei nėra aukščio - yra pizė... > reziumė - paprastą keleivį bet kuris net ir antikvarinis lėktuvas > paskraidins labai saugiai, todėl aukščio baimę nėr ko grįsti > "statistika"... > >> abskritai, nesigilinant i detales - visais atvejais egzistuoja >> zmogiskas ir technikos faktorius. kurie yak 52 atveju dazniausiai >> reiskia 2/2 (arba 1/1) fatalkes. as viso labo radau viena atveji, kai >> skrido 2, o zuvo 1. absoliuti dauguma - kiek skrido, tiek zuvo. skodos >> petrasiunuose ir lybros aleksote ivykio atveju sitie faktoriai >> dazniausiai reiskia viso labo apgadinta skarda ir/ar elektros stulpa. >> dar kyla mintis tikimybes tau lygint... panasu kad net nezinai ka tai >> reiskia. >> >> On 07/30/2015 10:07 AM, Dainiushas wrote: >>> nu tęsiam. tavo linke neparašyta kas ten atsitiko. užtai pilna tokių >>> "Loss of control in flight (stall) without hight for recovery" ir apie >>> visokius atsuktuvus tarp pedalų, įskridimus į elektros laidus ir dar >>> bala žino ko. Primesk, su britvom irgi daug fatality, bet važinėsi pagal >>> KET į darbą - tai jaučiu saugiau nei su dviračiu? >>> >>> On 7/30/2015 10:01 AM, CodeC wrote: >>>> a ko nebetesi temos? >>>> >>>> On 07/30/2015 09:59 AM, Dainiushas wrote: >>>>> a ko tu taip jautriai reaguoji? Aukščio bijai? :) >>>>> >>>>> On 7/30/2015 9:55 AM, CodeC wrote: >>>>>> o kas lietuvoj kitaip? tikimybe mazesne? visi tie 96 ivykiai (dar >>>>>> kiek > >