noretum dovanu maziuka grazu vokieciu avigani gaut? On 07/30/2015 10:38 AM, Dainiushas wrote: > bet tai tu įsivaizduoji kiek su tais beveik 2000vnt JAK'ų yra nuskrista? > Ir kokių nesąmonių pridaryta? > > Niekas nesako, kad jis negali nukrist, bet tavo reakcija tai tokia > keistokai jautroka :) > > On 7/30/2015 10:24 AM, CodeC wrote: >> dar ir kaip parashyta. taip kokie 95% grubiai - crashed during aerobatic >> performance. viena daznesniu pastebetu priezasciu - engine shut down. >> abskritai, nesigilinant i detales - visais atvejais egzistuoja zmogiskas >> ir technikos faktorius. kurie yak 52 atveju dazniausiai reiskia 2/2 >> (arba 1/1) fatalkes. as viso labo radau viena atveji, kai skrido 2, o >> zuvo 1. absoliuti dauguma - kiek skrido, tiek zuvo. skodos petrasiunuose >> ir lybros aleksote ivykio atveju sitie faktoriai dazniausiai reiskia >> viso labo apgadinta skarda ir/ar elektros stulpa. >> dar kyla mintis tikimybes tau lygint... panasu kad net nezinai ka tai >> reiskia. >> >> On 07/30/2015 10:07 AM, Dainiushas wrote: >>> nu tęsiam. tavo linke neparašyta kas ten atsitiko. užtai pilna tokių >>> "Loss of control in flight (stall) without hight for recovery" ir apie >>> visokius atsuktuvus tarp pedalų, įskridimus į elektros laidus ir dar >>> bala žino ko. Primesk, su britvom irgi daug fatality, bet važinėsi pagal >>> KET į darbą - tai jaučiu saugiau nei su dviračiu? >>> >>> On 7/30/2015 10:01 AM, CodeC wrote: >>>> a ko nebetesi temos? >>>> >>>> On 07/30/2015 09:59 AM, Dainiushas wrote: >>>>> a ko tu taip jautriai reaguoji? Aukščio bijai? :) >>>>> >>>>> On 7/30/2015 9:55 AM, CodeC wrote: >>>>>> o kas lietuvoj kitaip? tikimybe mazesne? visi tie 96 ivykiai (dar >>>>>> kiek >>>>> >> >