Šiaip jie skirti skraidyti virš sausumos, nes planiruoja, sugedus varikliui, labai neblogai, o va kai virš jūros, tai tiek jau nedatempsi iki sausumos, todėl visiškai skirtingi dalykai, skristi su vienmotoriu virš jūros ir virš sausumos... > Apskritai po paskutinio skrydžio per Baltiją turėtų žymiai sumažėti norinčių > pramogai paskraidyt su tokiais grabais kaip AN-2 ar JAK-52, ypač > pilotuojamais patyrusių lakūnų. > > On 2015.07.30 10:07, Dainiushas wrote: >> nu tęsiam. tavo linke neparašyta kas ten atsitiko. užtai pilna tokių >> "Loss of control in flight (stall) without hight for recovery" ir apie >> visokius atsuktuvus tarp pedalų, įskridimus į elektros laidus ir dar >> bala žino ko. Primesk, su britvom irgi daug fatality, bet važinėsi pagal >> KET į darbą - tai jaučiu saugiau nei su dviračiu? >> >> On 7/30/2015 10:01 AM, CodeC wrote: >>> a ko nebetesi temos? >>> >>> On 07/30/2015 09:59 AM, Dainiushas wrote: >>>> a ko tu taip jautriai reaguoji? Aukščio bijai? :) >>>> >>>> On 7/30/2015 9:55 AM, CodeC wrote: >>>>> o kas lietuvoj kitaip? tikimybe mazesne? visi tie 96 ivykiai (dar kiek