seip tai yra tas dalykas kad daznai turi nuspeti koks signalas dega kitoje sviesoforo puseje, kad tiksliai zinotum kieno pirmumas gal veidrodelius prie sviesoforu pritaisytu ar ka "Aras" wrote in message news:mqut91$2fh$1@trimpas.omnitel.net... Dabar apsukim situaciją iš kitos pusės: Aš suku dešinėn į savo juostą degant raudonam+žalia rodyklė. Ponas iš priekio suka kairėn per žalią, persirikiuoja į mano juostą (nors jam derėtų sukti į antrą) ir tvoja man. Jis ką, mato atvirkščius ženklus ir šviesoforo signalus, ir jam neprivalu praleisti važiuojančius tiesiai ir sukančius dešinėn? Gal prieš valandą perreguliavo signalus ir nuėmė rodyklę? Čia kam taisykles reikia skaityti? Ką? "Evaldas" <nera@mailo.com> wrote in message news:mqus55$1ub$1@trimpas.omnitel.net... > Jei tau tokie klausimai kyla rekomenduoju labai rimtai pasiskaityt KET. > > "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message > news:mqups5$j9$1@trimpas.omnitel.net... >> Truputį iš kitos operos: >> Po dvi juostas į kiekvieną pusę. Jeigu suku dešinėn pagal žalią rodyklę >> (ne šviesoforą), o iš priekio suka kairėn ir iš kart obraunasi į pirmą >> juostą (praktiškai sankryžoje persirikiuoja). Tai kas kaltas? >> Ir gal kas paaiškintumėte ar galima sankryžose persirikiuoti? >> >> "Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message >> news:mquiin$rt8$1@trimpas.omnitel.net... >>> Jeigu jau gilintis, tai linijos ant kelio gali neakivaizdziai skirtis >>> nuo >>> zenklu. Bet neteisinga linkme eini. Isivaizduok, kad matai, jog priesais >>> stovi kaimynas ir zinai, kad jisai vairuotojo pazymejimo neturi. Kaip >>> manai - privalai ji praleisti sukdamas į kaire? Jis gi neturi teises >>> vaziuot. >>> >>> >>> "Aras" wrote in message news:mquhce$qt1$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Net jei akivaizdžiai matosi išpieštos linijos sankryžoje, t.y. matai, >>> kad >>> veikėjas varo tiesiai pažeisdamas taisykles? >>> >>>