Tema: Re: kas lieka kaltas?
Autorius: monaxas
Data: 2015-08-19 11:57:13
Persiprašau "rodiklitė"

"NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message news:mr1fke$5t7$1@trimpas.omnitel.net...
> Jeigu Kaune, tai rodiklite.
> 
> 
> "monaxas" <monaxas@delfi.lt> wrote in message 
> news:mr1e72$4pb$1@trimpas.omnitel.net...
>> Bent jau Kaune pagal panetkes žalia rodiklytė reiškia, kad turi praleisti 
>> sukančius iš priešais į kairę. Dar neteko susidurti, kad būtų manančių 
>> kitaip.
>>
>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>> news:mr1du2$4hg$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Visiškai sutinku su buduliu. Analogiška situacija yra Antakalnio-Šilo g.
>>> sankryžoje, kai važiuojantys nuo centro Antakalnio gatve suka link Šilo
>>> tilto (jiems dega pagrindinė žalia ir žalia sekcija posūkiui į kairę), o
>>> priešais atvažiuojantys Antakalnio g. nuo Saulėtekio suka į dešinę (jiems
>>> dega raudona ir lentelė su žalia rodykle posūkiui į dešinę). Kadangi dar 
>>> net
>>> neprivažiavus Šilo tilto, yra dar dešinys nusukimas į Vileišio g., tai
>>> norint į jį pataikyti, sukantiesiems į kairę Antakalnio g., reikia 
>>> taikyti į
>>> pirmą Šilo g. gatvės eilę. O ten lenda sukantieji į dešinę iš Antakalnio 
>>> g
>>> (raudona su žalia rodykle). Mačiau ne vieną pasipypinimą ir kitokį
>>> nepasitenkinimą, kai sukantieji į dešinę būdavo įsitikinę, kad pirmoji 
>>> eilė
>>> priklauso jiems. Dabar kai įvedė privalomą sustojimą prieš sukant į 
>>> dešinę
>>> (pagal rodyklę plius pagrindinė raudona), tai tokių eilės nepasidalinimo
>>> atvejų sumažėjo. Nors man labai nepatinka šita taisyklė (sustoti prieš
>>> sukant į dešinę), turiu pripažint, kad vairuotojus "pagal poniatkes" ji
>>> apvaldė.
>>>
>>> "budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message
>>> news:mr1b97$2vn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 2015-08-19 10:16, Aras rašė:
>>>>> Man kažkodėl atrodo, kad mes ne apie tokią pačią situaciją kalbame.
>>>>> Pabandyk pamiršti, kad aš esu asilas, lendąs su savo žalia rodykle ir
>>>>> drausdamas tau važiuoti degant žaliam signalui, ir šaltai pažiūrėk į
>>>>> aprašytą situaciją...
>>>>> Vilnius, Žirnių - Minsko / Liepkalnio g. sankryža.
>>>>> A automobilis suka į dešinę, į pirmą juostą. Jam raudonas šviesoforas 
>>>>> ir
>>>>> žalia rodyklė. Pagal KET, jis turi visus iš visur praleisti.
>>>>> B automobilis suka į kairę į antrą juostą. Jam žalias šviesoforas.
>>>>> Jeigu abu važiuoja į "savo" juostas, tai kaip ir viskas tvarkoje -
>>>>> praktiškai vienu metu gali abu pravažiuoti.
>>>>> Bet jeigu B automobilis važiuoja į pirmą juostą (ko lyg ir nedraudžia
>>>>> KET), tai pagal [1] aš suprantu, kad vyksta persirikiavimas juostose, 
>>>>> ir
>>>>> dėl to jis kažkuriuo metu turi perjungti posūkio signalą iš kairės į
>>>>> dešinę, kad informuotų kitus vairuotojus apie savo ketinimus. Juk
>>>>> sankryža yra atitinkamai supaišyta [2].
>>>>>
>>>>> [1]
>>>>> 82. Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių šviesos
>>>>> signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi, – 
>>>>> ranka:
>>>>> 82.2. prieš persirikiuodamas, prieš lenkdamas ir baigdamas lenkti, 
>>>>> prieš
>>>>> apvažiuodamas kliūtį ir baigdamas ją apvažiuoti, prieš sukdamas į 
>>>>> dešinę
>>>>> ar kairę, prieš apsisukdamas, išvažiuodamas iš sankryžos, kurioje 
>>>>> eismas
>>>>> vyksta ratu.
>>>>>
>>>>> [2] Horizontalus ženklinimas
>>>>> 1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas,
>>>>> žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš 
>>>>> kelio)
>>>>> vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą. Šią liniją leidžiama
>>>>> kirsti iš abiejų pusių.
>>>>
>>>> Kur tu matai tas siauras brūkšnines linijas tavo minimoje sankryžoje?
>>>>
>>>> Ir net jei jos ir būtų, tai avarijoje kaltas besąlygiškai liktų sukantis
>>>> dešinėn per raudoną + lentelę.
>>> 
>