Persiprašau "rodiklitė" "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message news:mr1fke$5t7$1@trimpas.omnitel.net... > Jeigu Kaune, tai rodiklite. > > > "monaxas" <monaxas@delfi.lt> wrote in message > news:mr1e72$4pb$1@trimpas.omnitel.net... >> Bent jau Kaune pagal panetkes žalia rodiklytė reiškia, kad turi praleisti >> sukančius iš priešais į kairę. Dar neteko susidurti, kad būtų manančių >> kitaip. >> >> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >> news:mr1du2$4hg$1@trimpas.omnitel.net... >>> Visiškai sutinku su buduliu. Analogiška situacija yra Antakalnio-Šilo g. >>> sankryžoje, kai važiuojantys nuo centro Antakalnio gatve suka link Šilo >>> tilto (jiems dega pagrindinė žalia ir žalia sekcija posūkiui į kairę), o >>> priešais atvažiuojantys Antakalnio g. nuo Saulėtekio suka į dešinę (jiems >>> dega raudona ir lentelė su žalia rodykle posūkiui į dešinę). Kadangi dar >>> net >>> neprivažiavus Šilo tilto, yra dar dešinys nusukimas į Vileišio g., tai >>> norint į jį pataikyti, sukantiesiems į kairę Antakalnio g., reikia >>> taikyti į >>> pirmą Šilo g. gatvės eilę. O ten lenda sukantieji į dešinę iš Antakalnio >>> g >>> (raudona su žalia rodykle). Mačiau ne vieną pasipypinimą ir kitokį >>> nepasitenkinimą, kai sukantieji į dešinę būdavo įsitikinę, kad pirmoji >>> eilė >>> priklauso jiems. Dabar kai įvedė privalomą sustojimą prieš sukant į >>> dešinę >>> (pagal rodyklę plius pagrindinė raudona), tai tokių eilės nepasidalinimo >>> atvejų sumažėjo. Nors man labai nepatinka šita taisyklė (sustoti prieš >>> sukant į dešinę), turiu pripažint, kad vairuotojus "pagal poniatkes" ji >>> apvaldė. >>> >>> "budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message >>> news:mr1b97$2vn$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 2015-08-19 10:16, Aras rašė: >>>>> Man kažkodėl atrodo, kad mes ne apie tokią pačią situaciją kalbame. >>>>> Pabandyk pamiršti, kad aš esu asilas, lendąs su savo žalia rodykle ir >>>>> drausdamas tau važiuoti degant žaliam signalui, ir šaltai pažiūrėk į >>>>> aprašytą situaciją... >>>>> Vilnius, Žirnių - Minsko / Liepkalnio g. sankryža. >>>>> A automobilis suka į dešinę, į pirmą juostą. Jam raudonas šviesoforas >>>>> ir >>>>> žalia rodyklė. Pagal KET, jis turi visus iš visur praleisti. >>>>> B automobilis suka į kairę į antrą juostą. Jam žalias šviesoforas. >>>>> Jeigu abu važiuoja į "savo" juostas, tai kaip ir viskas tvarkoje - >>>>> praktiškai vienu metu gali abu pravažiuoti. >>>>> Bet jeigu B automobilis važiuoja į pirmą juostą (ko lyg ir nedraudžia >>>>> KET), tai pagal [1] aš suprantu, kad vyksta persirikiavimas juostose, >>>>> ir >>>>> dėl to jis kažkuriuo metu turi perjungti posūkio signalą iš kairės į >>>>> dešinę, kad informuotų kitus vairuotojus apie savo ketinimus. Juk >>>>> sankryža yra atitinkamai supaišyta [2]. >>>>> >>>>> [1] >>>>> 82. Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių šviesos >>>>> signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi, – >>>>> ranka: >>>>> 82.2. prieš persirikiuodamas, prieš lenkdamas ir baigdamas lenkti, >>>>> prieš >>>>> apvažiuodamas kliūtį ir baigdamas ją apvažiuoti, prieš sukdamas į >>>>> dešinę >>>>> ar kairę, prieš apsisukdamas, išvažiuodamas iš sankryžos, kurioje >>>>> eismas >>>>> vyksta ratu. >>>>> >>>>> [2] Horizontalus ženklinimas >>>>> 1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, >>>>> žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš >>>>> kelio) >>>>> vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą. Šią liniją leidžiama >>>>> kirsti iš abiejų pusių. >>>> >>>> Kur tu matai tas siauras brūkšnines linijas tavo minimoje sankryžoje? >>>> >>>> Ir net jei jos ir būtų, tai avarijoje kaltas besąlygiškai liktų sukantis >>>> dešinėn per raudoną + lentelę. >>> >