Tingiu ieškot taisyklėse, bet kiek pamenu, tai jei judėjimui (posūkiui) ta kryptimi skirtos kelios juostos, tai turi prisilaikyti savosios. T.y., jei važiuoji į kairę dešiniausia tam skirta juosta, turi sukti į kraštinę dešinę juostą. Kairiau tavęs važiuojantis - į antrą, sekantis - į trečią ir t.t. Ir nebūtinas tam žymėjimas pačioje sankryžoje. > Kai priesais tai visada sukanciam i desine pirmenybe buvo, bet yra visai kita > situacija pvz.: yra sankryza, kur 2 juostos is kuriu vaziuot gali tiesiai, o uz > sankryzos 3, bet trecia gan greit baigias ir susilieja i antra. Daba dauguma is > pirmos juosto varo i antra uz sankryzos ir is kares esancius nustumia i 3 juosta, > o tie tada priversti stabdyt ir lyst i 2. Ir durniausia, kad KET kaip ir > nereglamentuoja tokioj situacijoj nieko. Ant asfalto jokiu liniju ner. > > Cia jei ka as apie Kaune, Veiveriu ir europos sankryza. Vaziuojant europos pr. nuo > VMI link fredos. http://goo.gl/xgtgw3 > > On 08/18/2015 01:43 PM, Vytenis P. wrote: >>> Man labai keista, kad taisyklėse nėra punkto, draudžiančio >>> persirikiuoti sankryžose. >>> Kai mokiausi KET, aiškiai pasakojo mokytojas, kad tokioje situacijoje >>> drąsiai abu gali važiuoti savo juostomis vienu metu. Išimtis buvo tik >>> didelių gabaritų mašinoms, kurios techniškai neįsuka į savo juostą. >>> Net ir KET bilietuose tokios situacijos buvo (1993 metais). Dėl to aš >>> visada stengiuosi laikytis savo juostos. Tas nekeičia situacijos ir su >>> žaliom rodyklėm, jei abu važiuos savo juosta. Bet, matyt, patogiau >>> atlėkt greitai ir iš antros sukt kairėn į pirmą... >>> >>> >> Tamstos instruktorių reikėtų atleisti iš darbo - tokio sukimo "abu į savo >> juostą" LT taisyklėse nebuvo niekad, kiek aš jas pamenu. O pamenu >> nuo 1971 metų. Sukančiąjam į kairę, sukantysis į dešinę atsiranda iš >> dešinės - štai ir visa taisyklė. >