Jeigu Kaune, tai rodiklite. "monaxas" <monaxas@delfi.lt> wrote in message news:mr1e72$4pb$1@trimpas.omnitel.net... > Bent jau Kaune pagal panetkes žalia rodiklytė reiškia, kad turi praleisti > sukančius iš priešais į kairę. Dar neteko susidurti, kad būtų manančių > kitaip. > > "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message > news:mr1du2$4hg$1@trimpas.omnitel.net... >> Visiškai sutinku su buduliu. Analogiška situacija yra Antakalnio-Šilo g. >> sankryžoje, kai važiuojantys nuo centro Antakalnio gatve suka link Šilo >> tilto (jiems dega pagrindinė žalia ir žalia sekcija posūkiui į kairę), o >> priešais atvažiuojantys Antakalnio g. nuo Saulėtekio suka į dešinę (jiems >> dega raudona ir lentelė su žalia rodykle posūkiui į dešinę). Kadangi dar >> net >> neprivažiavus Šilo tilto, yra dar dešinys nusukimas į Vileišio g., tai >> norint į jį pataikyti, sukantiesiems į kairę Antakalnio g., reikia >> taikyti į >> pirmą Šilo g. gatvės eilę. O ten lenda sukantieji į dešinę iš Antakalnio >> g >> (raudona su žalia rodykle). Mačiau ne vieną pasipypinimą ir kitokį >> nepasitenkinimą, kai sukantieji į dešinę būdavo įsitikinę, kad pirmoji >> eilė >> priklauso jiems. Dabar kai įvedė privalomą sustojimą prieš sukant į >> dešinę >> (pagal rodyklę plius pagrindinė raudona), tai tokių eilės nepasidalinimo >> atvejų sumažėjo. Nors man labai nepatinka šita taisyklė (sustoti prieš >> sukant į dešinę), turiu pripažint, kad vairuotojus "pagal poniatkes" ji >> apvaldė. >> >> "budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message >> news:mr1b97$2vn$1@trimpas.omnitel.net... >>> 2015-08-19 10:16, Aras rašė: >>>> Man kažkodėl atrodo, kad mes ne apie tokią pačią situaciją kalbame. >>>> Pabandyk pamiršti, kad aš esu asilas, lendąs su savo žalia rodykle ir >>>> drausdamas tau važiuoti degant žaliam signalui, ir šaltai pažiūrėk į >>>> aprašytą situaciją... >>>> Vilnius, Žirnių - Minsko / Liepkalnio g. sankryža. >>>> A automobilis suka į dešinę, į pirmą juostą. Jam raudonas šviesoforas >>>> ir >>>> žalia rodyklė. Pagal KET, jis turi visus iš visur praleisti. >>>> B automobilis suka į kairę į antrą juostą. Jam žalias šviesoforas. >>>> Jeigu abu važiuoja į "savo" juostas, tai kaip ir viskas tvarkoje - >>>> praktiškai vienu metu gali abu pravažiuoti. >>>> Bet jeigu B automobilis važiuoja į pirmą juostą (ko lyg ir nedraudžia >>>> KET), tai pagal [1] aš suprantu, kad vyksta persirikiavimas juostose, >>>> ir >>>> dėl to jis kažkuriuo metu turi perjungti posūkio signalą iš kairės į >>>> dešinę, kad informuotų kitus vairuotojus apie savo ketinimus. Juk >>>> sankryža yra atitinkamai supaišyta [2]. >>>> >>>> [1] >>>> 82. Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių šviesos >>>> signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi, – >>>> ranka: >>>> 82.2. prieš persirikiuodamas, prieš lenkdamas ir baigdamas lenkti, >>>> prieš >>>> apvažiuodamas kliūtį ir baigdamas ją apvažiuoti, prieš sukdamas į >>>> dešinę >>>> ar kairę, prieš apsisukdamas, išvažiuodamas iš sankryžos, kurioje >>>> eismas >>>> vyksta ratu. >>>> >>>> [2] Horizontalus ženklinimas >>>> 1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, >>>> žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš >>>> kelio) >>>> vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą. Šią liniją leidžiama >>>> kirsti iš abiejų pusių. >>> >>> Kur tu matai tas siauras brūkšnines linijas tavo minimoje sankryžoje? >>> >>> Ir net jei jos ir būtų, tai avarijoje kaltas besąlygiškai liktų sukantis >>> dešinėn per raudoną + lentelę. >>