Tema: Re: kas lieka kaltas?
Autorius: NeLabaispauda
Data: 2015-08-19 11:43:58
Jeigu Kaune, tai rodiklite.


"monaxas" <monaxas@delfi.lt> wrote in message 
news:mr1e72$4pb$1@trimpas.omnitel.net...
> Bent jau Kaune pagal panetkes žalia rodiklytė reiškia, kad turi praleisti 
> sukančius iš priešais į kairę. Dar neteko susidurti, kad būtų manančių 
> kitaip.
>
> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
> news:mr1du2$4hg$1@trimpas.omnitel.net...
>> Visiškai sutinku su buduliu. Analogiška situacija yra Antakalnio-Šilo g.
>> sankryžoje, kai važiuojantys nuo centro Antakalnio gatve suka link Šilo
>> tilto (jiems dega pagrindinė žalia ir žalia sekcija posūkiui į kairę), o
>> priešais atvažiuojantys Antakalnio g. nuo Saulėtekio suka į dešinę (jiems
>> dega raudona ir lentelė su žalia rodykle posūkiui į dešinę). Kadangi dar 
>> net
>> neprivažiavus Šilo tilto, yra dar dešinys nusukimas į Vileišio g., tai
>> norint į jį pataikyti, sukantiesiems į kairę Antakalnio g., reikia 
>> taikyti į
>> pirmą Šilo g. gatvės eilę. O ten lenda sukantieji į dešinę iš Antakalnio 
>> g
>> (raudona su žalia rodykle). Mačiau ne vieną pasipypinimą ir kitokį
>> nepasitenkinimą, kai sukantieji į dešinę būdavo įsitikinę, kad pirmoji 
>> eilė
>> priklauso jiems. Dabar kai įvedė privalomą sustojimą prieš sukant į 
>> dešinę
>> (pagal rodyklę plius pagrindinė raudona), tai tokių eilės nepasidalinimo
>> atvejų sumažėjo. Nors man labai nepatinka šita taisyklė (sustoti prieš
>> sukant į dešinę), turiu pripažint, kad vairuotojus "pagal poniatkes" ji
>> apvaldė.
>>
>> "budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message
>> news:mr1b97$2vn$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 2015-08-19 10:16, Aras rašė:
>>>> Man kažkodėl atrodo, kad mes ne apie tokią pačią situaciją kalbame.
>>>> Pabandyk pamiršti, kad aš esu asilas, lendąs su savo žalia rodykle ir
>>>> drausdamas tau važiuoti degant žaliam signalui, ir šaltai pažiūrėk į
>>>> aprašytą situaciją...
>>>> Vilnius, Žirnių - Minsko / Liepkalnio g. sankryža.
>>>> A automobilis suka į dešinę, į pirmą juostą. Jam raudonas šviesoforas 
>>>> ir
>>>> žalia rodyklė. Pagal KET, jis turi visus iš visur praleisti.
>>>> B automobilis suka į kairę į antrą juostą. Jam žalias šviesoforas.
>>>> Jeigu abu važiuoja į "savo" juostas, tai kaip ir viskas tvarkoje -
>>>> praktiškai vienu metu gali abu pravažiuoti.
>>>> Bet jeigu B automobilis važiuoja į pirmą juostą (ko lyg ir nedraudžia
>>>> KET), tai pagal [1] aš suprantu, kad vyksta persirikiavimas juostose, 
>>>> ir
>>>> dėl to jis kažkuriuo metu turi perjungti posūkio signalą iš kairės į
>>>> dešinę, kad informuotų kitus vairuotojus apie savo ketinimus. Juk
>>>> sankryža yra atitinkamai supaišyta [2].
>>>>
>>>> [1]
>>>> 82. Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių šviesos
>>>> signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi, – 
>>>> ranka:
>>>> 82.2. prieš persirikiuodamas, prieš lenkdamas ir baigdamas lenkti, 
>>>> prieš
>>>> apvažiuodamas kliūtį ir baigdamas ją apvažiuoti, prieš sukdamas į 
>>>> dešinę
>>>> ar kairę, prieš apsisukdamas, išvažiuodamas iš sankryžos, kurioje 
>>>> eismas
>>>> vyksta ratu.
>>>>
>>>> [2] Horizontalus ženklinimas
>>>> 1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas,
>>>> žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš 
>>>> kelio)
>>>> vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą. Šią liniją leidžiama
>>>> kirsti iš abiejų pusių.
>>>
>>> Kur tu matai tas siauras brūkšnines linijas tavo minimoje sankryžoje?
>>>
>>> Ir net jei jos ir būtų, tai avarijoje kaltas besąlygiškai liktų sukantis
>>> dešinėn per raudoną + lentelę.
>>