Bent jau Kaune pagal panetkes žalia rodiklytė reiškia, kad turi praleisti sukančius iš priešais į kairę. Dar neteko susidurti, kad būtų manančių kitaip. "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:mr1du2$4hg$1@trimpas.omnitel.net... > Visiškai sutinku su buduliu. Analogiška situacija yra Antakalnio-Šilo g. > sankryžoje, kai važiuojantys nuo centro Antakalnio gatve suka link Šilo > tilto (jiems dega pagrindinė žalia ir žalia sekcija posūkiui į kairę), o > priešais atvažiuojantys Antakalnio g. nuo Saulėtekio suka į dešinę (jiems > dega raudona ir lentelė su žalia rodykle posūkiui į dešinę). Kadangi dar net > neprivažiavus Šilo tilto, yra dar dešinys nusukimas į Vileišio g., tai > norint į jį pataikyti, sukantiesiems į kairę Antakalnio g., reikia taikyti į > pirmą Šilo g. gatvės eilę. O ten lenda sukantieji į dešinę iš Antakalnio g > (raudona su žalia rodykle). Mačiau ne vieną pasipypinimą ir kitokį > nepasitenkinimą, kai sukantieji į dešinę būdavo įsitikinę, kad pirmoji eilė > priklauso jiems. Dabar kai įvedė privalomą sustojimą prieš sukant į dešinę > (pagal rodyklę plius pagrindinė raudona), tai tokių eilės nepasidalinimo > atvejų sumažėjo. Nors man labai nepatinka šita taisyklė (sustoti prieš > sukant į dešinę), turiu pripažint, kad vairuotojus "pagal poniatkes" ji > apvaldė. > > "budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message > news:mr1b97$2vn$1@trimpas.omnitel.net... >> 2015-08-19 10:16, Aras rašė: >>> Man kažkodėl atrodo, kad mes ne apie tokią pačią situaciją kalbame. >>> Pabandyk pamiršti, kad aš esu asilas, lendąs su savo žalia rodykle ir >>> drausdamas tau važiuoti degant žaliam signalui, ir šaltai pažiūrėk į >>> aprašytą situaciją... >>> Vilnius, Žirnių - Minsko / Liepkalnio g. sankryža. >>> A automobilis suka į dešinę, į pirmą juostą. Jam raudonas šviesoforas ir >>> žalia rodyklė. Pagal KET, jis turi visus iš visur praleisti. >>> B automobilis suka į kairę į antrą juostą. Jam žalias šviesoforas. >>> Jeigu abu važiuoja į "savo" juostas, tai kaip ir viskas tvarkoje - >>> praktiškai vienu metu gali abu pravažiuoti. >>> Bet jeigu B automobilis važiuoja į pirmą juostą (ko lyg ir nedraudžia >>> KET), tai pagal [1] aš suprantu, kad vyksta persirikiavimas juostose, ir >>> dėl to jis kažkuriuo metu turi perjungti posūkio signalą iš kairės į >>> dešinę, kad informuotų kitus vairuotojus apie savo ketinimus. Juk >>> sankryža yra atitinkamai supaišyta [2]. >>> >>> [1] >>> 82. Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių šviesos >>> signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi, – ranka: >>> 82.2. prieš persirikiuodamas, prieš lenkdamas ir baigdamas lenkti, prieš >>> apvažiuodamas kliūtį ir baigdamas ją apvažiuoti, prieš sukdamas į dešinę >>> ar kairę, prieš apsisukdamas, išvažiuodamas iš sankryžos, kurioje eismas >>> vyksta ratu. >>> >>> [2] Horizontalus ženklinimas >>> 1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, >>> žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš kelio) >>> vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą. Šią liniją leidžiama >>> kirsti iš abiejų pusių. >> >> Kur tu matai tas siauras brūkšnines linijas tavo minimoje sankryžoje? >> >> Ir net jei jos ir būtų, tai avarijoje kaltas besąlygiškai liktų sukantis >> dešinėn per raudoną + lentelę. >