Tema: Re: kas lieka kaltas?
Autorius: monaxas
Data: 2015-08-19 11:19:46
Bent jau Kaune pagal panetkes žalia rodiklytė reiškia, kad turi praleisti sukančius iš priešais į kairę. Dar neteko susidurti, kad būtų manančių kitaip.

"Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:mr1du2$4hg$1@trimpas.omnitel.net...
> Visiškai sutinku su buduliu. Analogiška situacija yra Antakalnio-Šilo g. 
> sankryžoje, kai važiuojantys nuo centro Antakalnio gatve suka link Šilo 
> tilto (jiems dega pagrindinė žalia ir žalia sekcija posūkiui į kairę), o 
> priešais atvažiuojantys Antakalnio g. nuo Saulėtekio suka į dešinę (jiems 
> dega raudona ir lentelė su žalia rodykle posūkiui į dešinę). Kadangi dar net 
> neprivažiavus Šilo tilto, yra dar dešinys nusukimas į Vileišio g., tai 
> norint į jį pataikyti, sukantiesiems į kairę Antakalnio g., reikia taikyti į 
> pirmą Šilo g. gatvės eilę. O ten lenda sukantieji į dešinę iš Antakalnio g 
> (raudona su žalia rodykle). Mačiau ne vieną pasipypinimą ir kitokį 
> nepasitenkinimą, kai sukantieji į dešinę būdavo įsitikinę, kad pirmoji eilė 
> priklauso jiems. Dabar kai įvedė privalomą sustojimą prieš sukant į dešinę 
> (pagal rodyklę plius pagrindinė raudona), tai tokių eilės nepasidalinimo 
> atvejų sumažėjo. Nors man labai nepatinka šita taisyklė (sustoti prieš 
> sukant į dešinę), turiu pripažint, kad vairuotojus "pagal poniatkes" ji 
> apvaldė.
> 
> "budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message 
> news:mr1b97$2vn$1@trimpas.omnitel.net...
>> 2015-08-19 10:16, Aras rašė:
>>> Man kažkodėl atrodo, kad mes ne apie tokią pačią situaciją kalbame. 
>>> Pabandyk pamiršti, kad aš esu asilas, lendąs su savo žalia rodykle ir 
>>> drausdamas tau važiuoti degant žaliam signalui, ir šaltai pažiūrėk į 
>>> aprašytą situaciją...
>>> Vilnius, Žirnių - Minsko / Liepkalnio g. sankryža.
>>> A automobilis suka į dešinę, į pirmą juostą. Jam raudonas šviesoforas ir 
>>> žalia rodyklė. Pagal KET, jis turi visus iš visur praleisti.
>>> B automobilis suka į kairę į antrą juostą. Jam žalias šviesoforas.
>>> Jeigu abu važiuoja į "savo" juostas, tai kaip ir viskas tvarkoje - 
>>> praktiškai vienu metu gali abu pravažiuoti.
>>> Bet jeigu B automobilis važiuoja į pirmą juostą (ko lyg ir nedraudžia 
>>> KET), tai pagal [1] aš suprantu, kad vyksta persirikiavimas juostose, ir 
>>> dėl to jis kažkuriuo metu turi perjungti posūkio signalą iš kairės į 
>>> dešinę, kad informuotų kitus vairuotojus apie savo ketinimus. Juk 
>>> sankryža yra atitinkamai supaišyta [2].
>>>
>>> [1]
>>> 82. Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių šviesos 
>>> signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi, – ranka:
>>> 82.2. prieš persirikiuodamas, prieš lenkdamas ir baigdamas lenkti, prieš 
>>> apvažiuodamas kliūtį ir baigdamas ją apvažiuoti, prieš sukdamas į dešinę 
>>> ar kairę, prieš apsisukdamas, išvažiuodamas iš sankryžos, kurioje eismas 
>>> vyksta ratu.
>>>
>>> [2] Horizontalus ženklinimas
>>> 1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, 
>>> žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš kelio) 
>>> vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą. Šią liniją leidžiama 
>>> kirsti iš abiejų pusių.
>>
>> Kur tu matai tas siauras brūkšnines linijas tavo minimoje sankryžoje?
>>
>> Ir net jei jos ir būtų, tai avarijoje kaltas besąlygiškai liktų sukantis
>> dešinėn per raudoną + lentelę. 
>