Tema: Re: kas lieka kaltas?
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2015-08-18 14:01:57
Kai priesais tai visada sukanciam i desine pirmenybe buvo, bet yra visai 
kita situacija pvz.: yra sankryza, kur 2 juostos is kuriu vaziuot gali 
tiesiai, o uz sankryzos 3, bet trecia gan greit baigias ir susilieja i 
antra. Daba dauguma is pirmos juosto varo i antra uz sankryzos ir is 
kares esancius nustumia i 3 juosta, o tie tada priversti stabdyt ir lyst 
i 2. Ir durniausia, kad KET kaip ir nereglamentuoja tokioj situacijoj 
nieko. Ant asfalto jokiu liniju ner.

Cia jei ka as apie Kaune, Veiveriu ir europos sankryza. Vaziuojant 
europos pr. nuo VMI link fredos. http://goo.gl/xgtgw3

On 08/18/2015 01:43 PM, Vytenis P. wrote:
>> Man labai keista, kad taisyklėse nėra punkto, draudžiančio
>> persirikiuoti sankryžose.
>> Kai mokiausi KET, aiškiai pasakojo mokytojas, kad tokioje situacijoje
>> drąsiai abu gali važiuoti savo juostomis vienu metu. Išimtis buvo tik
>> didelių gabaritų mašinoms, kurios techniškai neįsuka į savo juostą.
>> Net ir KET bilietuose tokios situacijos buvo (1993 metais). Dėl to aš
>> visada stengiuosi laikytis savo juostos. Tas nekeičia situacijos ir su
>> žaliom rodyklėm, jei abu važiuos savo juosta. Bet, matyt, patogiau
>> atlėkt greitai ir iš antros sukt kairėn į pirmą...
>>
>>
> Tamstos instruktorių reikėtų atleisti iš darbo - tokio sukimo "abu į savo
> juostą" LT taisyklėse nebuvo niekad, kiek aš jas pamenu. O pamenu
> nuo 1971 metų. Sukančiąjam į kairę, sukantysis į dešinę atsiranda iš
> dešinės - štai ir visa taisyklė.