Visiškai sutinku su buduliu. Analogiška situacija yra Antakalnio-Šilo g. sankryžoje, kai važiuojantys nuo centro Antakalnio gatve suka link Šilo tilto (jiems dega pagrindinė žalia ir žalia sekcija posūkiui į kairę), o priešais atvažiuojantys Antakalnio g. nuo Saulėtekio suka į dešinę (jiems dega raudona ir lentelė su žalia rodykle posūkiui į dešinę). Kadangi dar net neprivažiavus Šilo tilto, yra dar dešinys nusukimas į Vileišio g., tai norint į jį pataikyti, sukantiesiems į kairę Antakalnio g., reikia taikyti į pirmą Šilo g. gatvės eilę. O ten lenda sukantieji į dešinę iš Antakalnio g (raudona su žalia rodykle). Mačiau ne vieną pasipypinimą ir kitokį nepasitenkinimą, kai sukantieji į dešinę būdavo įsitikinę, kad pirmoji eilė priklauso jiems. Dabar kai įvedė privalomą sustojimą prieš sukant į dešinę (pagal rodyklę plius pagrindinė raudona), tai tokių eilės nepasidalinimo atvejų sumažėjo. Nors man labai nepatinka šita taisyklė (sustoti prieš sukant į dešinę), turiu pripažint, kad vairuotojus "pagal poniatkes" ji apvaldė. "budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message news:mr1b97$2vn$1@trimpas.omnitel.net... > 2015-08-19 10:16, Aras rašė: >> Man kažkodėl atrodo, kad mes ne apie tokią pačią situaciją kalbame. >> Pabandyk pamiršti, kad aš esu asilas, lendąs su savo žalia rodykle ir >> drausdamas tau važiuoti degant žaliam signalui, ir šaltai pažiūrėk į >> aprašytą situaciją... >> Vilnius, Žirnių - Minsko / Liepkalnio g. sankryža. >> A automobilis suka į dešinę, į pirmą juostą. Jam raudonas šviesoforas ir >> žalia rodyklė. Pagal KET, jis turi visus iš visur praleisti. >> B automobilis suka į kairę į antrą juostą. Jam žalias šviesoforas. >> Jeigu abu važiuoja į "savo" juostas, tai kaip ir viskas tvarkoje - >> praktiškai vienu metu gali abu pravažiuoti. >> Bet jeigu B automobilis važiuoja į pirmą juostą (ko lyg ir nedraudžia >> KET), tai pagal [1] aš suprantu, kad vyksta persirikiavimas juostose, ir >> dėl to jis kažkuriuo metu turi perjungti posūkio signalą iš kairės į >> dešinę, kad informuotų kitus vairuotojus apie savo ketinimus. Juk >> sankryža yra atitinkamai supaišyta [2]. >> >> [1] >> 82. Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių šviesos >> signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi, – ranka: >> 82.2. prieš persirikiuodamas, prieš lenkdamas ir baigdamas lenkti, prieš >> apvažiuodamas kliūtį ir baigdamas ją apvažiuoti, prieš sukdamas į dešinę >> ar kairę, prieš apsisukdamas, išvažiuodamas iš sankryžos, kurioje eismas >> vyksta ratu. >> >> [2] Horizontalus ženklinimas >> 1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, >> žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš kelio) >> vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą. Šią liniją leidžiama >> kirsti iš abiejų pusių. > > Kur tu matai tas siauras brūkšnines linijas tavo minimoje sankryžoje? > > Ir net jei jos ir būtų, tai avarijoje kaltas besąlygiškai liktų sukantis > dešinėn per raudoną + lentelę.