Tema: Re: kas lieka kaltas?
Autorius: Doxlas
Data: 2015-08-19 11:14:58
Visiškai sutinku su buduliu. Analogiška situacija yra Antakalnio-Šilo g. 
sankryžoje, kai važiuojantys nuo centro Antakalnio gatve suka link Šilo 
tilto (jiems dega pagrindinė žalia ir žalia sekcija posūkiui į kairę), o 
priešais atvažiuojantys Antakalnio g. nuo Saulėtekio suka į dešinę (jiems 
dega raudona ir lentelė su žalia rodykle posūkiui į dešinę). Kadangi dar net 
neprivažiavus Šilo tilto, yra dar dešinys nusukimas į Vileišio g., tai 
norint į jį pataikyti, sukantiesiems į kairę Antakalnio g., reikia taikyti į 
pirmą Šilo g. gatvės eilę. O ten lenda sukantieji į dešinę iš Antakalnio g 
(raudona su žalia rodykle). Mačiau ne vieną pasipypinimą ir kitokį 
nepasitenkinimą, kai sukantieji į dešinę būdavo įsitikinę, kad pirmoji eilė 
priklauso jiems. Dabar kai įvedė privalomą sustojimą prieš sukant į dešinę 
(pagal rodyklę plius pagrindinė raudona), tai tokių eilės nepasidalinimo 
atvejų sumažėjo. Nors man labai nepatinka šita taisyklė (sustoti prieš 
sukant į dešinę), turiu pripažint, kad vairuotojus "pagal poniatkes" ji 
apvaldė.

"budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message 
news:mr1b97$2vn$1@trimpas.omnitel.net...
> 2015-08-19 10:16, Aras rašė:
>> Man kažkodėl atrodo, kad mes ne apie tokią pačią situaciją kalbame. 
>> Pabandyk pamiršti, kad aš esu asilas, lendąs su savo žalia rodykle ir 
>> drausdamas tau važiuoti degant žaliam signalui, ir šaltai pažiūrėk į 
>> aprašytą situaciją...
>> Vilnius, Žirnių - Minsko / Liepkalnio g. sankryža.
>> A automobilis suka į dešinę, į pirmą juostą. Jam raudonas šviesoforas ir 
>> žalia rodyklė. Pagal KET, jis turi visus iš visur praleisti.
>> B automobilis suka į kairę į antrą juostą. Jam žalias šviesoforas.
>> Jeigu abu važiuoja į "savo" juostas, tai kaip ir viskas tvarkoje - 
>> praktiškai vienu metu gali abu pravažiuoti.
>> Bet jeigu B automobilis važiuoja į pirmą juostą (ko lyg ir nedraudžia 
>> KET), tai pagal [1] aš suprantu, kad vyksta persirikiavimas juostose, ir 
>> dėl to jis kažkuriuo metu turi perjungti posūkio signalą iš kairės į 
>> dešinę, kad informuotų kitus vairuotojus apie savo ketinimus. Juk 
>> sankryža yra atitinkamai supaišyta [2].
>>
>> [1]
>> 82. Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių šviesos 
>> signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi, – ranka:
>> 82.2. prieš persirikiuodamas, prieš lenkdamas ir baigdamas lenkti, prieš 
>> apvažiuodamas kliūtį ir baigdamas ją apvažiuoti, prieš sukdamas į dešinę 
>> ar kairę, prieš apsisukdamas, išvažiuodamas iš sankryžos, kurioje eismas 
>> vyksta ratu.
>>
>> [2] Horizontalus ženklinimas
>> 1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, 
>> žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš kelio) 
>> vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą. Šią liniją leidžiama 
>> kirsti iš abiejų pusių.
>
> Kur tu matai tas siauras brūkšnines linijas tavo minimoje sankryžoje?
>
> Ir net jei jos ir būtų, tai avarijoje kaltas besąlygiškai liktų sukantis
> dešinėn per raudoną + lentelę.