Tema: Ats.: kas lieka kaltas?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-08-19 21:16:48
Taip, kliedi dėl šios taisyklės.

"Aras"  parašė naujienų news:mr1m2o$a38$1@trimpas.omnitel.net...

Jeigu dar du žmonės parašys, kad kliedžiu dėl šios taisyklės, tai sutiksiu.

"NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message 
news:mr1lku$9op$1@trimpas.omnitel.net...
> IMHO, rasai kliedesius.
>
>
> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message
> news:mr1kvn$9a1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ar KET taisyklė prieštarauja dešinės rankos taisyklei? Ne. Aš gi ir
>> rašiau, kad beveik visos praleidimo taisyklės susiveda į vieną - dešinės
>> rankos taisyklę.
>>
>>
>>
>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message
>> news:mr1k9a$8n4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> KET nustato sankryzos pirmumo pravaziuoti teise pagal tai, kaip esi
>>> atvaziaves i sankryza.
>>> O pagal tave, ivaziavus i sankryza, viskas jau keiciasi, nes masina
>>> pasisukus kampu alfa.
>>>
>>>
>>>
>>> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message
>>> news:mr1i1k$7gk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Taip, keičiasi. Visos mašinos, kurios yra tavo važiavimo kreivės
>>>> dešinėje,
>>>> yra kliūtis iš dešinės, kurią turi praleisti. Važiuoji tiesiai -
>>>> praleidi
>>>> iš dešinės; suki į kairę - praleidi iš dešinės ir iš priekio; 
>>>> apsisuki -
>>>> praleidi iš dešinės, iš priekio ir iš kairės (jei kertasi
>>>> trajektorijos).
>>>> Visais atvejais galioja dešinės rankos taisyklė, kad ir po kokiu KET
>>>> punktu tai būtų paslėpta.
>>>>
>>>>
>>>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message
>>>> news:mr1fh2$5ri$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tai pagal tave gaunasi, kad priklausomai nuo to, kiek tu sankryzoj
>>>>> pasukai
>>>>> masina, priklauso kas yra kliutis is desines ir kartu su masinos
>>>>> pasukimu
>>>>> viskas keiciasi.
>>>>> Zajabys nu.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message
>>>>> news:mr1ah5$2hc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Iš xujiekio. Kodėl tada nereguliuojamoj lygiareikšmėj sankryžoj turi
>>>>>> praleist itiesiai važiuojančius? Todėl, kad pasuki, ir kliūtis iš
>>>>>> dešinės.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> wrote in message
>>>>>> news:mr18b5$pm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Kliūtis iš priekio.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message
>>>>>>> news:mr15fp$uj2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Kliūtis iš dešinės.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> wrote in message
>>>>>>>> news:mr133i$tkb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Na ir?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message
>>>>>>>>> news:mr0v2s$se0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Na taip, pabandyk kairėn pasukti...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:mqvie2$gpi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Neviskas. Kur reguliuoja svietaforas, nera jokiu ranku.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:mqvgrb$g0m$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Nu jo, vieni vienus punktus primiršę, kiti kitus.
>>>>>>>>>>>> P.S. Praktiškai visos "praleidimo" taisyklės išplaukia iš
>>>>>>>>>>>> "Dešinės
>>>>>>>>>>>> rankos"
>>>>>>>>>>>> taisyklės. Tik važiavimas atbulom ir žalia rodyklė išimtis.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:mqvems$ev4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> 2015-08-18 16:58, Bone Daddy rašė:
>>>>>>>>>>>>>> ir keista, kaip "žinantys" taisykles daro tiek avarijų .
>>>>>>>>>>>>>> O tai nebūna, kad šviesoforas leidžia važiuot abiem, nors jų
>>>>>>>>>>>>>> keliai
>>>>>>>>>>>>>> susikerta?
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Kai sukant kairėn reikia praleisti iš priešpriešos
>>>>>>>>>>>>> važiuojančius
>>>>>>>>>>>>> tiesiai
>>>>>>>>>>>>> ir į dešinę, tikrai yra vadovaujamasi ne pagal dešinės rankos
>>>>>>>>>>>>> taisyklę.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Dešinės rankos taisyklę reikia taikyti prieš manevrą, o ne
>>>>>>>>>>>>> kažkada
>>>>>>>>>>>>> jo
>>>>>>>>>>>>> metu.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>
>