Tema: Re: kas lieka kaltas?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-08-19 10:29:43
2015-08-19 10:16, Aras rašė:
> Man kažkodėl atrodo, kad mes ne apie tokią pačią situaciją kalbame. Pabandyk pamiršti, kad aš esu asilas, lendąs su savo žalia rodykle ir drausdamas tau važiuoti degant žaliam signalui, ir šaltai pažiūrėk į aprašytą situaciją...
> Vilnius, Žirnių - Minsko / Liepkalnio g. sankryža.
> A automobilis suka į dešinę, į pirmą juostą. Jam raudonas šviesoforas ir žalia rodyklė. Pagal KET, jis turi visus iš visur praleisti.
> B automobilis suka į kairę į antrą juostą. Jam žalias šviesoforas.
> Jeigu abu važiuoja į "savo" juostas, tai kaip ir viskas tvarkoje - praktiškai vienu metu gali abu pravažiuoti.
> Bet jeigu B automobilis važiuoja į pirmą juostą (ko lyg ir nedraudžia KET), tai pagal [1] aš suprantu, kad vyksta persirikiavimas juostose, ir dėl to jis kažkuriuo metu turi perjungti posūkio signalą iš kairės į dešinę, kad informuotų kitus vairuotojus apie savo ketinimus. Juk sankryža yra atitinkamai supaišyta [2].
> 
> [1]
> 82. Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių šviesos signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi, – ranka:
> 82.2. prieš persirikiuodamas, prieš lenkdamas ir baigdamas lenkti, prieš apvažiuodamas kliūtį ir baigdamas ją apvažiuoti, prieš sukdamas į dešinę ar kairę, prieš apsisukdamas, išvažiuodamas iš sankryžos, kurioje eismas vyksta ratu.
> 
> [2] Horizontalus ženklinimas
> 1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš kelio) vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių.

Kur tu matai tas siauras brūkšnines linijas tavo minimoje sankryžoje?

Ir net jei jos ir būtų, tai avarijoje kaltas besąlygiškai liktų sukantis
dešinėn per raudoną + lentelę.