Nu daabrtinei bmw 450 000 ant spidometro ir bendeksas per salcius nebuksavo. 100 000 mazoka rida, neturetu subyret, man net keisti ir neorginalus ilgiau laikydavo. Ka ten, ziguliui ilgiau laikydavo, kuri buvau kazkur 200 metru ant starterio iki degalines davaziaves. Greiciausiai arba defektas arba tikroji rida daug didesne. -- svyt /e39 "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> Wrote in message: > On 2016-01-11 23:05, svyt wrote: >> Siap bendeksai baigiasi prie panasaus uzvedimu skaiciaus, netikiu >> kad tojotoj jie is kitokio metalo. > > Man neidomu, ir kokio jie ten metalo... Bet gamina juos, patikek, ne ten > pat. Ir chrysleriui linko bendekas prie 100tkm, kazkada senam pasratui > man linko kazkur 250tkm, o va subaru jau tuoj bus 350tkm, ir pakolkas > nelinksta... (ir man zinomas chrysleris, ir mano subaru vaziavo tuo > paciu ciklu, taigi uzvedimu skaicius proporcingas kilometrazui) Taip pat > sekmingai laiko ir toyotos. Keista, bet japonai kazkaip sugeba kokybe > geriau uztikrinti... O amerikoniski auto gamintojai pasizymi ypac zema > kokybe. Auto grazus, lyg ir patogus, o va kokybe - erzina. Ir, kad > pamatyti kokybes skirtuma, uztenka palyginti salono padaryma - viename > viskas sueina graziai, kitas gamintas pagal taisykle "Good enough"... > Audrius K. > > > Nu, dar pruklauso ir nuo >> klimato juostos, man jie paprastai pradeda buksuot ziema, buna >> atsilus susitvarko ir vienas atlaike iki kitos ziemos. >> O bjauriausias gedimas vaziuojant i kroatija buvo kai numire >> peciuko sepeteliai, truputi karsta buvo vaziuot. Nuvaziaves >> isardziau, palenkiau sepeteliu tvirtinimus, tai ju pakako ne tik >> gryzt bet dar visam pusmeciui neintensyvaus naudojimo. >> >> > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/