Gali but, as vis i juos smalsiai pasidairau, ir eilini karta sau daug maz iprasta (valdymas, konstrukcija) bmw nusiperku. Kazkaip ir kolega ir garazo kaimynas turi labai nesiskundzia, kolegai surudijo, garazo kaimynas pernai 2x automata kapitaliai tvarke, ir brangiai ir su nuotykiais. Su senu bmw paprasciau, pilna pridauzytu saavrtynuose, tad perku pigu, puse masinos pasikeiciu uz koki 1000-1500 ir vazineju ilgai uz nebrangiai, nelabai remontuodamas, nes nelabai ji byra. Nu standartiskai sarnyrai, vairo traukes, ivores, keliuose vandens pompa, bendeksas, generatoriaus guoliai su sepeteliais ir peciuko motoriukas turbut visuose turetose, aisku padangos, akumas, ir va kartu su elektronika naujesniuose (nuo e34) prisidejo kuro siurbliukai, bet ka sutvarkau laiko ilgiau nei visas automobilis surudija, ar atsibosta t.y.virs 4-6 metu, ilgiau nevazineju tuo paciu. -- svyt /e39 "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> Wrote in message: > On 2016-01-12 16:12, svyt wrote: >> Nu daabrtinei bmw 450 000 ant spidometro ir bendeksas >> per salcius >> nebuksavo. 100 000 mazoka rida, neturetu subyret, man net keisti >> ir neorginalus ilgiau laikydavo. Ka ten, ziguliui ilgiau >> laikydavo, kuri buvau kazkur 200 metru ant starterio iki >> degalines davaziaves. Greiciausiai arba defektas arba tikroji >> rida daug didesne. > > Kaip as suprantu, chrysleris tiesiog turi kokybes problemu. Vienam > parejo bendeksas, kitam duru vyriai issinere, treciam dar kazkas. > Neatpesi, kas nekokybisko pateko ar kas buvo blogai surinkta butent ta > diena gamintoje auto. O ir QEM tiekejus, matyt, rinkosi ne pagal kokybe, > bet pagal piguma... > To pasekoje, juos amerikonai megsta eksloatuoti, pakol garantiniai :-) O > po to jie tampa pigiais...Tada gali pirkti daug "komforto" uz pigiai. > Kazkas luz, kazkas byres, vienas daugiau keiksis, kitas maziau. Kaip > pasiseks. > > Audrius K. > > >> >> > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/