na autopliuse 9 vnt 6-8kEur tarpe (1999-2006) ir dar 20vnt uz pigiau nei 6kE; keiciant rezius 8-10kE - 12vnt 10-14kE - 17vnt; 14-20kE - 6vnt nu isvada - multivana paimti galima nesunkiai uz 8E, tik tai jis bus jau senas, ir pasirinkimas kartais gali buti is 1 vnt. Va jei leistis iki transporterio, tai ten jau uz 8kE galima 2007 metu ziuret, ju ir daugiau :) "Dainiushas" parašė naujienų news:n7ag0t$vgu$1@trimpas.omnitel.net... na bet multivaną už 8k tai kažkaip irgi sunkiai įsivaizduoju.. On 2016.01.15 11:51, Arj wrote: > eee, jau pizdish - kontekstas - iki 8kE. > Tuo tarpu tavo minimas T5 pradejo eiti nuo 2013 pabaigos ir jam iki 8kE > dar pigti ir pigti. > 2007-2013 metais pagal autoweek'a T5 nebuvo (buvo tik T6 ir 3.2 > benzinai, su >10l/100 vidurkiu ir 8.6s-7.4s/100), ankstesniu > sanaudos/pagreitis dar labiau neblizga. > > > > "Dainiushas" parašė naujienų news:n7ad9q$tuj$1@trimpas.omnitel.net... > > taigi aš sakau, kad ne apie dinozaurus kalbus :). > > Aktualaus T5 vidurkis deklaruota 6,7/100 :D. ir 6.8 iki 100 > > On 2016.01.15 11:03, Arj wrote: >> rysys yra, bet nebutinai tiesioginis. >> va po akim yra XC70 2.5T automatas. sanaudos trasoj jam deklaruotos >> ~10l, mieste 15l, valinimas 8.5s/100. >> As kaip is auto kur min sanaudos 10l/100 tikeciausi daugiau :) >> >> "Dainiushas" parašė naujienų news:n7aa3t$s1q$1@trimpas.omnitel.net... >> >> turėjau omeny, kad tos kurios ryja kaip autobusai, tos jau valit :). O >> mažalitražkės benzynkos, jei nesenos, tai ryja mažiau. >