tas tai taip, bet kokia nors nusisukus tepalo siurblio ašelė "nurauna" visus tuos privakumus su kaupu :) On 2016.01.15 10:30, Arj wrote: > nu kas liecia variklius, tai su jais jau ir 10 m atgal problemu nedaug > budavo, ale groja visuma - va pora blogu mases kontaktu gali labai > neblogai uzknist. Jei zinot ka taisyt - remonto islaidos butu keli Eur > max, o potencialo uzsipisimui dafiga. > Pas vag'a sitoj vietoj bent diagnostikos sistema gerai padaryta - daug > tikimybes kad pirmu taikymu bus pakeistas reikalingas mazgas :) > > > "Dainiushas" parašė naujienų news:n7a6sk$q9h$1@trimpas.omnitel.net... > > bet čia toks labiau stereotipas, apskritai tuose automobiliuose viskas > labai supanašėję :). > Kita vertus, su pvz Renault varikliais tikrai jaučiu mažiau peoblemų nei > su VAG'u, kur tai grandinės taip purkštukai tai siurbliai tai tepalą > valgo tai dar kokia bibienė. > > On 2016.01.15 09:12, Arj wrote: >> nu kas del reno komerciniu - aplinkoj ju nera, bet as pats sau devetos >> renuskes nenoreciau :) >> px kad pigu, bet galvos skausmo kai kas neveikia as labiau nenoriu. >> Px kad ir buhalteriskai jis kainuotu pigiau. >> >> "Dainiushas" parašė naujienų news:n790e6$gl1$1@trimpas.omnitel.net... >> >> kas liečia paskutinių laidų renault o ypač komercinius, kažkaip netaip >> jau ten ir ruletė. >> >