tie busikai turi savu privalumu - pvz kaip maza nuvertejima ir maza galvos skausmo kieki. Eksloatuojasi brangiau nei koks golfas, bet lyginant su sharanu - ne tiek jau ir daugiau, uztat visa technika kur kas labiau "durako-ustoichiva", abo principe ir kurta turint mintyj kad bus ekploatuojama kaip valdiska/darbine auto. Kitais zodziais - gyva paemus, galima uzmusineti labai ilgai. "Dainiushas" parašė naujienų news:n753be$qsm$1@trimpas.omnitel.net... ne nu tai aišku ne krovininiai. Bet nuo to nei smagiau vairuojasi nei kuro mažiau valgo. Jau nekalbu apie kainas, jaučiu padoresnis multivanas už 20k tai bus su 300kkm+ rida.... On 2016.01.13 10:44, tranzoo wrote: > zinok, tiek v-klasse, tiek multivan - toli grazu nebe krovininiai. > pradedant garso izoliacija, ir baigiant pakabos darbu. net ford transit > bazej euroline (berods) yra labai fainas busas. > > -- > T > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:n752i3$qcf$1@trimpas.omnitel.net... >> čia gal požiūrio klausimas, man tai ir kablai ir multivanai vienoj >> šūdo dėžių kategorijoj. Vairuot kablą gi tikrai smagiau. >> >> On 2016.01.13 10:39, tranzoo wrote: >>> kablas tai... nu nx. isbedos tik. btw - o i sienna duju iranga nemokama? >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:n7527d$q4f$1@trimpas.omnitel.net... >>>> lyginant su kablu. >>>> >>>> >