perkant seną trantą "mažas nuvertėjimas" tai toks abejotinas privalumas. On 1/13/2016 11:10 AM, Arj wrote: > tie busikai turi savu privalumu - pvz kaip maza nuvertejima ir maza > galvos skausmo kieki. > Eksloatuojasi brangiau nei koks golfas, bet lyginant su sharanu - ne > tiek jau ir daugiau, > uztat visa technika kur kas labiau "durako-ustoichiva", abo principe ir > kurta turint mintyj kad bus ekploatuojama kaip valdiska/darbine auto. > Kitais zodziais - gyva paemus, galima uzmusineti labai ilgai. > > "Dainiushas" parašė naujienų news:n753be$qsm$1@trimpas.omnitel.net... > > ne nu tai aišku ne krovininiai. Bet nuo to nei smagiau vairuojasi nei > kuro mažiau valgo. Jau nekalbu apie kainas, jaučiu padoresnis multivanas > už 20k tai bus su 300kkm+ rida.... > > On 2016.01.13 10:44, tranzoo wrote: >> zinok, tiek v-klasse, tiek multivan - toli grazu nebe krovininiai. >> pradedant garso izoliacija, ir baigiant pakabos darbu. net ford transit >> bazej euroline (berods) yra labai fainas busas. >> >> -- >> T >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:n752i3$qcf$1@trimpas.omnitel.net... >>> čia gal požiūrio klausimas, man tai ir kablai ir multivanai vienoj >>> šūdo dėžių kategorijoj. Vairuot kablą gi tikrai smagiau. >>> >>> On 2016.01.13 10:39, tranzoo wrote: >>>> kablas tai... nu nx. isbedos tik. btw - o i sienna duju iranga >>>> nemokama? >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>> news:n7527d$q4f$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> lyginant su kablu. >>>>> >>>>> >> >