tu gal pamiršk jau tą pasatą, ką? nes tų laikų Subaru tai atrodė panašiai taip http://www.autoweek.nl/auto/1543/subaru-justy-10-gl. Nepažiūrėjęs vidun gali suabejot, ar ten kėdės yra :D On 2016.01.14 10:15, Audrius K. wrote: > On 2016-01-13 21:22, Dainiushas wrote: >> ir vožtuvus reguliuoji išėmęs variklį :D > > Juokingiausia tai, kad subaru per 340tkm voztuvu reguliuoti nereikejo. O > va pascatui su tokia rida jau teko ir tuos kompensatorius keisti, dar po > 100tkm dar karta. Nafig jie reikalingi, jei subaru be ju nieko daryti > nereikia??? Man labai "patinka" auto, kuriose pridedama nafig niekam > nereikalingu "technologiju", ir paskui remontuoti reikia tas > "technologijas". O jei to nepridetu, tai nereiktu ir i servisa uzsukti... > > Audrius K. > >> >> On 1/13/2016 4:34 PM, Tomas wrote: >>> 2016-01-13 16:10, Audrius K. rašė: >>>> On 2016-01-13 07:35, Dainiushas wrote: >>>>> durnai tu čia trolini, >>>> >>>> >>>> Tai kad pats ponas pradejote. >>>> As NEI SIU VIENU SUBARU VARIKLIU NESU TUREJES JOKIU PROBLEMU. Ir su >>>> dabartinemis ridomis jie vis dar puikus - nei tepalo valgo, nei >>>> prasciau >>>> traukia. Ir keiciami jiems tik tepalai, filtrai, zvakes ir dirzai pagal >>>> reglamenta. >>>> Paskutines mano gyvenime problemos su varikliu buvo tada, kai dar >>>> turejau sena pasata. Tas tai ir tepalo kazkiek valge, ir ir >>>> kompensatoriai barskejo... O rida jo buvo panasi, kaip ir dabar mano >>>> subaru... >>> >>> Subaru kompensatoriai nebarška, nes ten jų elementariai nėra. >>> >> >