na bet kaip gaila, kad ponui neteko paeksploatuot 1985m Subaru :D On 2016.01.19 18:49, Audrius K. wrote: > On 2016-01-17 13:20, pVytautas wrote: >> Panasu kad to pasato rida toli grazu ne kaip subaru. > > Deje, deja. To pasato apytikre rida taip pat buvo zinoma. Ir taip pat > zinau, kas kiek kilometru keisdavau kompensatorius. > > Audrius K. >> >> >> "Audrius K." wrote in message news:n77lej$qdp$1@trimpas.omnitel.net... >> >> On 2016-01-13 21:22, Dainiushas wrote: >>> ir vožtuvus reguliuoji išėmęs variklį :D >> >> Juokingiausia tai, kad subaru per 340tkm voztuvu reguliuoti nereikejo. O >> va pascatui su tokia rida jau teko ir tuos kompensatorius keisti, dar po >> 100tkm dar karta. Nafig jie reikalingi, jei subaru be ju nieko daryti >> nereikia??? Man labai "patinka" auto, kuriose pridedama nafig niekam >> nereikalingu "technologiju", ir paskui remontuoti reikia tas >> "technologijas". O jei to nepridetu, tai nereiktu ir i servisa uzsukti... >> >> Audrius K. >> >>> >>> On 1/13/2016 4:34 PM, Tomas wrote: >>>> 2016-01-13 16:10, Audrius K. rašė: >>>>> On 2016-01-13 07:35, Dainiushas wrote: >>>>>> durnai tu čia trolini, >>>>> >>>>> >>>>> Tai kad pats ponas pradejote. >>>>> As NEI SIU VIENU SUBARU VARIKLIU NESU TUREJES JOKIU PROBLEMU. Ir su >>>>> dabartinemis ridomis jie vis dar puikus - nei tepalo valgo, nei >>>>> prasciau >>>>> traukia. Ir keiciami jiems tik tepalai, filtrai, zvakes ir dirzai >>>>> pagal >>>>> reglamenta. >>>>> Paskutines mano gyvenime problemos su varikliu buvo tada, kai dar >>>>> turejau sena pasata. Tas tai ir tepalo kazkiek valge, ir ir >>>>> kompensatoriai barskejo... O rida jo buvo panasi, kaip ir dabar mano >>>>> subaru... >>>> >>>> Subaru kompensatoriai nebarška, nes ten jų elementariai nėra. >>>> >>> >> >