On 2016-01-12 16:37, Dainiushas wrote: > čia tipo tojota salono etalonas? Nu nahui :D Po chryslerio - tikrai taip. Bent tiems, kurie nusipirko toyotas po chraisleriu. O ponui kokybiskenis "good enough" chryslerio salonas ???? (Kuri projektavo gal dar kaip pakenciama, bet pagamino ir surinko prasciau, nei tai butu padare girti rusai...) Tada nera net apie ka diskutuoti. Audrius K. > > On 2016.01.11 23:33, Audrius K. wrote: >> On 2016-01-11 23:05, svyt wrote: >>> Siap bendeksai baigiasi prie panasaus uzvedimu skaiciaus, netikiu >>> kad tojotoj jie is kitokio metalo. >> >> Man neidomu, ir kokio jie ten metalo... Bet gamina juos, patikek, ne ten >> pat. Ir chrysleriui linko bendekas prie 100tkm, kazkada senam pasratui >> man linko kazkur 250tkm, o va subaru jau tuoj bus 350tkm, ir pakolkas >> nelinksta... (ir man zinomas chrysleris, ir mano subaru vaziavo tuo >> paciu ciklu, taigi uzvedimu skaicius proporcingas kilometrazui) Taip pat >> sekmingai laiko ir toyotos. Keista, bet japonai kazkaip sugeba kokybe >> geriau uztikrinti... O amerikoniski auto gamintojai pasizymi ypac zema >> kokybe. Auto grazus, lyg ir patogus, o va kokybe - erzina. Ir, kad >> pamatyti kokybes skirtuma, uztenka palyginti salono padaryma - viename >> viskas sueina graziai, kitas gamintas pagal taisykle "Good enough"... >> Audrius K. >> >> >> Nu, dar pruklauso ir nuo >>> klimato juostos, man jie paprastai pradeda buksuot ziema, buna >>> atsilus susitvarko ir vienas atlaike iki kitos ziemos. >>> O bjauriausias gedimas vaziuojant i kroatija buvo kai numire >>> peciuko sepeteliai, truputi karsta buvo vaziuot. Nuvaziaves >>> isardziau, palenkiau sepeteliu tvirtinimus, tai ju pakako ne tik >>> gryzt bet dar visam pusmeciui neintensyvaus naudojimo. >>> >>> >> >