kas liečia paskutinių laidų renault o ypač komercinius, kažkaip netaip jau ten ir ruletė. o šiaip tai taip ir nesupratau ką labiau apsimoką pirkt naudotą - VW ar Renault? On 1/14/2016 1:09 PM, Arj wrote: > tu cia kazka su skaiciais primalei - abo reno nuvertejimas didesnis ir > kainuoja pigiau (ir dar garantija dykai ilgesne duoda). > > Nors saip jei nuvertejimo skaiciavimui, tai reno ir VW I tema, abo reno > atveju verte krinta netiesiskai. > T. y. nusipirkus ji uz 100kLt, po 5 metu jis bus max 25kLt vertes, o > veliau jau pigs kur kas leciau, o po 10 metu vertes jau beveik > nebepraras, abo ji daugiau nuo benzo bako pilnumo ir padango > nusidevejimo priklausys. > O va VW atveju, ypac kas liecia "einamus" komercinius (multivanus, > kadzius, golfams irgi budinga) - tai verte krinta labai tolygiai. > Ir sitoj vietoj esant norui gali pasirinkti - ar moketi uz nuvertejima > sedint spartietiskam VW, ar megautis prancuziskais malonumais zaizdziant > rulete su reno kaprizais, abo ne be priezasties jie pigiai kainuoja > > > "Dainiushas" parašė naujienų news:n77los$qo2$1@trimpas.omnitel.net... > > nu tai žiūriu. Tikrai brangus penkiametis VW už 50% kainos bus pigiau > nei pigesnis Renault už 30%? :) > > On 2016.01.14 09:58, Arj wrote: >> tu pasiziurek I nuvertejima kaip buhalteris - tai tiesiog skaicius kas, >> kuris gali labai zenkliai padidinti arba sumazinti "total cost of >> ownership" >> >> "Dainiushas" parašė naujienų news:n7609h$avv$1@trimpas.omnitel.net... >> >> perkant seną trantą "mažas nuvertėjimas" tai toks abejotinas privalumas. >> >> On 1/13/2016 11:10 AM, Arj wrote: >>> tie busikai turi savu privalumu - pvz kaip maza nuvertejima ir maza >>> galvos skausmo kieki. >>> Eksloatuojasi brangiau nei koks golfas, bet lyginant su sharanu - ne >>> tiek jau ir daugiau, >>> uztat visa technika kur kas labiau "durako-ustoichiva", abo principe ir >>> kurta turint mintyj kad bus ekploatuojama kaip valdiska/darbine auto. >>> Kitais zodziais - gyva paemus, galima uzmusineti labai ilgai. >> >