tu cia kazka su skaiciais primalei - abo reno nuvertejimas didesnis ir kainuoja pigiau (ir dar garantija dykai ilgesne duoda). Nors saip jei nuvertejimo skaiciavimui, tai reno ir VW I tema, abo reno atveju verte krinta netiesiskai. T. y. nusipirkus ji uz 100kLt, po 5 metu jis bus max 25kLt vertes, o veliau jau pigs kur kas leciau, o po 10 metu vertes jau beveik nebepraras, abo ji daugiau nuo benzo bako pilnumo ir padango nusidevejimo priklausys. O va VW atveju, ypac kas liecia "einamus" komercinius (multivanus, kadzius, golfams irgi budinga) - tai verte krinta labai tolygiai. Ir sitoj vietoj esant norui gali pasirinkti - ar moketi uz nuvertejima sedint spartietiskam VW, ar megautis prancuziskais malonumais zaizdziant rulete su reno kaprizais, abo ne be priezasties jie pigiai kainuoja "Dainiushas" parašė naujienų news:n77los$qo2$1@trimpas.omnitel.net... nu tai žiūriu. Tikrai brangus penkiametis VW už 50% kainos bus pigiau nei pigesnis Renault už 30%? :) On 2016.01.14 09:58, Arj wrote: > tu pasiziurek I nuvertejima kaip buhalteris - tai tiesiog skaicius kas, > kuris gali labai zenkliai padidinti arba sumazinti "total cost of > ownership" > > "Dainiushas" parašė naujienų news:n7609h$avv$1@trimpas.omnitel.net... > > perkant seną trantą "mažas nuvertėjimas" tai toks abejotinas privalumas. > > On 1/13/2016 11:10 AM, Arj wrote: >> tie busikai turi savu privalumu - pvz kaip maza nuvertejima ir maza >> galvos skausmo kieki. >> Eksloatuojasi brangiau nei koks golfas, bet lyginant su sharanu - ne >> tiek jau ir daugiau, >> uztat visa technika kur kas labiau "durako-ustoichiva", abo principe ir >> kurta turint mintyj kad bus ekploatuojama kaip valdiska/darbine auto. >> Kitais zodziais - gyva paemus, galima uzmusineti labai ilgai. >