Pas mane e46 nugaros islinkimas reguliuodavosi.Pas F30 - ne. Bet ir siaip tas sedejimas pusiau gulom man nelabai.Gal butu kokios komfort sedynes tai gal butu kiek geriau.Bet pas troike lyg tokio dalyko isvis nera.Siaip tai 300km nuvaziavus man desine koja atsako.Turiu eit pasimankstint.Karoce jei sekantis bus bnw tai tik su normaliom sedynem ir ne troike ;-) > bbž, man po tokių E46 tai palaima. negi F30 blogiau? :) > > > O padangas tai nebus actovai balansavę? > > On 7/11/2016 11:07 AM, G.S. wrote: >> >> Praeita savaite pakeliavom truputi su juo iki Kroatijos per Lenkija, >> Vokietija, Austija, Slovenija. (viso 6t.km). >> Masina pakrauta pilna bagazine, ant stogo dar bagazine ir 4 vnt >> keleiviu.(2 mazi is ju ;-) >> Kas vargino tai autobanuose truko jau variklio galios (1.2benzas >> variatoriuas) vaziuojant i kalna ir daugiau iki 120 >> neisibegedavo.Niekaip."Gross Glockner High Alpine Road" vaziavom pirmu >> begiu ;-) >> Antras dalykas kas nustebino tai nebalansuotos padangos is fabriko.Jau >> nuo 110 prasidedavo posmarkis drebejimas.Iki taip 130 km/h.Tai >> stengiausi vaziuoti arba leciau arba greiciau ;-) >> Siaip pacios sedynes tai labai patogios.1000km per diena nera jokiu >> problemu padaryt.Gana komfortiska. >> Po keliones isisedau i savo BMW 320d F30 tai kaip i kokia zaisline >> masina.Dvi dienas turejau adaptuotis ;-)Nu valinimas ir 8saibu automatas >> atperka poto viska.Bet pats sedejimas tai kazkajuj daugiau patinka. >> >> >>> Kaip ilgesnese kelionese? Nevargina? Kazkada teko pavaziuot su >>> japoniskom 200-300 km, tai islipi kaip is sporto sales. >>> >>> "G.S." wrote in message news:nlvij1$jcr$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> N-TEC paemiau uz 21000 tai mazesne komplektacija tikrai kainuos maziau. >>> Joje net tik automatinio statymo lyginant su maksimalia. >>> >>>> Kazkajus >>>> >>>> On 2016-07-11 09:06, Dbn wrote: >>>>> Svarstoma Astra. Kokios dar butu alternatyvos? Pagrindiniai >>>>> reikalavimai: >>>>> automatas, clima, tamsinti gal. langai >>>> >>> >> >