sukimo momentas max kažkur už 4krpm On 7/14/2016 12:04 PM, fenix@w wrote: > 2016.07.14 11:34, Dainiushas rašė: >> o tai BMW AG durnEJ, specialiai blogai padarė? > > jie turejo idet tau 10 laipsniu mechanika kievienam greicio diapazonui > kas 15kmh?? > paimkim 2 tokias pat auto su skirtingom pavaru dezem - 5 ir 6, viena ant > 120 bus 3500, kita 3200, variklis abiem atvejais nedirba max galia, > sukimo momentas max tarkim prie mazesniu apsuku, kokiu 2500. 90% atveju > , kad ta auto kurios apsukos mazesnes sunaudos maziau kuro > >> 1500-2500 - čia trijų litrų biturbo dyzelis, ar mažalitražkė benzinas? > > 40kW, pagal motoro kreive butu maziau nei 4krpm, o ir tu 40kW manyciau > neriekia. > >> On 7/14/2016 11:08 AM, fenix@w wrote: >>> 2016.07.14 11:02, Dainiushas rašė: >>>> blet, 4krpm, blogai parašiau. >>>> >>>> 140km/h 1.5krpm? 1.9 atmosferikas? Nejuokaujam gal taip žiauriai :) >>> >>> idealiu atveju variklis turetu dirbt ant max efficiency, tai prie 4krpm >>> ir 140 kiek tu ten jo galios isnaudoji? koki 30-40%. idealiu atveju >>> turetu but tiek, kad dirbtu and optimaliu ekonomiskiausiu apsuku, as ne >>> specas, bet tai bus tikrai ne 4000, o manyciau 1500-2500 ribose. gera >>> auto deze arba variatorius taip ir dirba. >>> >>>> >