p.s. grubiai įtariu, kad tam kibirui važiuot 140km/h reikia 40-50kW On 7/14/2016 11:08 AM, fenix@w wrote: > 2016.07.14 11:02, Dainiushas rašė: >> blet, 4krpm, blogai parašiau. >> >> 140km/h 1.5krpm? 1.9 atmosferikas? Nejuokaujam gal taip žiauriai :) > > idealiu atveju variklis turetu dirbt ant max efficiency, tai prie 4krpm > ir 140 kiek tu ten jo galios isnaudoji? koki 30-40%. idealiu atveju > turetu but tiek, kad dirbtu and optimaliu ekonomiskiausiu apsuku, as ne > specas, bet tai bus tikrai ne 4000, o manyciau 1500-2500 ribose. gera > auto deze arba variatorius taip ir dirba. > >> On 7/14/2016 10:59 AM, fenix@w wrote: >>> 2016.07.14 10:32, Dainiushas rašė: >>>> nu pas man troikė 140 - 3krpm. nieko nematau blogo >>> >>> nu, o realiai vaziuojnant lygia atkarpa galios ir nuo kokiu 1,5krpm >>> uztektu, ir butu litras-kitas bake o ne per dusle. >>> troike 1,8 pats savaime yra transporto priemone o ne geris kazkoks. >>> >>> >>>> On 7/14/2016 10:04 AM, fenix@w wrote: >>>>> 2016.07.14 07:39, none rašė: >>>>>> Bendradarbio škoda Yeti su 1,2 TSI valgo 10 autostradoj, mieste >>>>>> iki 8. >>>>>> Golfui su tokiu pačiu varikliu autostradoj ir 6l pakaktų - >>>>>> aerodinamika. >>>>> >>>>> exactly. ir pavaru perdavimo momentas. buna mazalitrazkes kad max >>>>> greitis=max apsukos ant auksciausios pavaros, tai kai tas greitis pvz >>>>> koks 170, o apsukos 5500, tai ir gaunasi, kad vaziuoji magistrale 4k >>>>> apsukose, ir px, kad galios uztektu ir ant 2000rpm. variatorius ar >>>>> kokiu >>>>> 8 laipsniu automatas teoriskai turetu gelbet, kaip is tiesu - >>>>> savininkai >>>>> galetu papasakot >>>>> >>>>>> On 2016-07-13 23:36, Invertuota panda wrote: >>>>>>> Nu nebent. Nes 11L prie 120-140 tai jau biski kosTmosas, ten po >>>>>>> kapotu >>>>>>> turetu buti amerikietiskas V8 su 6 litrais. >>>>> >>>> >>> >> >