kur čia pas BMW nauja karta kas trys metai? On 7/15/2016 10:31 AM, fenix@w wrote: > 2016.07.15 10:25, Aladdin rašė: >> Na aš kai ne mėgėjas lakstyti - visada buvo prioritetas komfortas ir >> kokybė, kurios, kaip bebūtų gaila, pas BMW randu kuo toliau tuo mažiau. >> Pvz. kaip pavyzdys mano auto - po metų pradėjo luptis odinis vairas >> (labai paplitusi problema) ir buvo pakeistas pagal garantija. Apie kokią >> kokybę čia svaičiojam?:) Beje, Korėja by default 5 metus garantijos >> duoda, BMW kažkodėl gi su savo kokybe tik du. Aš ir nesakau kad Santa >> visur geriau ar viskas tas pats, bet 20k-35k. skirtumo tikrai >> nepateisinsiu. O kad konkurencija BMW smaugia parodo tiek kokybės >> kritimas, tiek visokiu FWD atsiradimas ir t.t. ir bijau kad kuo toliau, >> tuo gali būti prasčiau:( Todėl ir klausimas, nakui mokėti iš esmės už >> vardą? Greitai gali ir jo nelikti, jei tokiu keliu judėsim:/ > > as kazkaip manau, kad smaugia noras kas 3 metus isleisti po nauja > automobilio kartą ir zutbut noras isiterpti i visus segmentus, kas yra > pacios didziausios sanaudos. darytu ta pati modeli ilgiau - butu daugiau > laiko atsipirkti irengimams ir inzinieriu algoms, bet jauciu cia del > visokiu EU reikalavimu ir grieztejanciu normu. realiai koks E90 manau ir > dabar pristatytas butu visai i laikmeti. > >> On 2016.07.15 09:12, Dainiushas wrote: >> >>> na tai trasoj ir deklaruota panašiai. Mieste jau ant 3ltr skiriasi, >>> BNW dėžė realiai daro stebuklus :). >>> >>> o šiaip tai matau ne kartą matytą dalyką, sensti tėvai ir px darosi >>> kuo važiuot, bile riedėtų ir >>> nepistų proto, ne viena analogiška istorija aplinkui :D. Arba šiaip >>> gyvenime prioritetai pasikeičia >>> ir pasidaro zapadlo mokėt už geresnį automobilį. >>> >>> Nes atsisėdus ir pradėjus prisipisinėt prie santos ir jos opcijų BMW >>> kontekste, tai tai pats nu >>> supranti. Bet aišku, visada gali pasakyt, nx man tas Harman'as jei >>> žinių radiją ir taip girdžiu ar >>> paguost save, kad 6.5" navi ekrane matosi beveik taip pat kaip 9" ;) >