2016.07.14 11:34, Dainiushas rašė: > o tai BMW AG durnEJ, specialiai blogai padarė? jie turejo idet tau 10 laipsniu mechanika kievienam greicio diapazonui kas 15kmh?? paimkim 2 tokias pat auto su skirtingom pavaru dezem - 5 ir 6, viena ant 120 bus 3500, kita 3200, variklis abiem atvejais nedirba max galia, sukimo momentas max tarkim prie mazesniu apsuku, kokiu 2500. 90% atveju , kad ta auto kurios apsukos mazesnes sunaudos maziau kuro > 1500-2500 - čia trijų litrų biturbo dyzelis, ar mažalitražkė benzinas? 40kW, pagal motoro kreive butu maziau nei 4krpm, o ir tu 40kW manyciau neriekia. > On 7/14/2016 11:08 AM, fenix@w wrote: >> 2016.07.14 11:02, Dainiushas rašė: >>> blet, 4krpm, blogai parašiau. >>> >>> 140km/h 1.5krpm? 1.9 atmosferikas? Nejuokaujam gal taip žiauriai :) >> >> idealiu atveju variklis turetu dirbt ant max efficiency, tai prie 4krpm >> ir 140 kiek tu ten jo galios isnaudoji? koki 30-40%. idealiu atveju >> turetu but tiek, kad dirbtu and optimaliu ekonomiskiausiu apsuku, as ne >> specas, bet tai bus tikrai ne 4000, o manyciau 1500-2500 ribose. gera >> auto deze arba variatorius taip ir dirba. >> >>>