na tai trasoj ir deklaruota panašiai. Mieste jau ant 3ltr skiriasi, BNW dėžė realiai daro stebuklus :). o šiaip tai matau ne kartą matytą dalyką, sensti tėvai ir px darosi kuo važiuot, bile riedėtų ir nepistų proto, ne viena analogiška istorija aplinkui :D. Arba šiaip gyvenime prioritetai pasikeičia ir pasidaro zapadlo mokėt už geresnį automobilį. Nes atsisėdus ir pradėjus prisipisinėt prie santos ir jos opcijų BMW kontekste, tai tai pats nu supranti. Bet aišku, visada gali pasakyt, nx man tas Harman'as jei žinių radiją ir taip girdžiu ar paguost save, kad 6.5" navi ekrane matosi beveik taip pat kaip 9" ;) On 7/15/2016 9:01 AM, Aladdin wrote: > Nu ne visi ralistai gi, ne visi:) Mano 20d už miesto ant 100 žralina > mažiausiai 5.5, turiu 184AG. Santa turi 200AG deklaruoja 5.9, kažkur > panašiai ir žralina, kur tu matai ta 1.5 karto?:) O kaina labai kelia > papildomos opcijos, X3 apyplikio kažkur nuo 40k. kainos prasideda. Šiaip > man kaip BMW gerbėjui gal ir dzin būtų kažkoks kainų skirtumas, jei > jausčiau kad tą kainą moku UŽ REALIĄ KOKYBĘ. Apie kokią kokybę galim > šnekėti, jei naujame auto viskas traška braška? Pasidomėk kiek per > garantiją žmonės tame X3 visko pakeičia. Vairo kolonėlės bėdų panašu kad > BMW dar iki šiol nesugebėjo išspresti. Farų vidus žiemą rasoja. Čia > vadinam kokybe?:) Aišku po tokių "nekokybiškų" auto atsisėdi į maksimalų > kokį Outback'ą, BMW kokybę vizualiai tikrai pasijaučia, bet ant Santos > kažkokios prarajos tikrai nejaučiau. Man, kaip įpratusiam prie BMW dar > būtų ką pas Santa patobulinti, bet tikrai nepateisinu 20k. eurų skirtumo. > > On 2016.07.15 08:13, Dainiushas wrote: > >> bet tai primesk, X3 net 18d vaaalit geriau nei Santa'os. Ir kuro >> deklaruota taip pusantro karto >> mažiau. tai gal užtai ir kaina jo gaunasi kitokia?