Turėjau Leon FR'ą, dabar turiu mk6 gti. Tai jie tikrai skiriasi. Tiek komfortu tiek salonu. Testavau ir Cuprą, tai ten tikrai viskas prasčiau, apart traukos :) Leon'as toks labiau laukinis, kratytuvas, o su Golfu be problemų važinėju į Taliną darbo reikalais ar su vaikais į darželį/mokyklą. Taip, taip, Cupra kiek kita lyga, nei GTI :) Neprisiruošiu pratestuot mk7 R'ą, bet kiek savininkas sakė, viskas ten su komfortu gerai :) On 2016-07-27 17:39, Arj wrote: > as cia apie tai kad kai kuriose golfo kartose (Mk3 & Mk4) zenkliukas > "GTI" realybej buvo ant visiskai niekuo neissiskiriancios auto pagal to > laiko standartus, kad ir ka VW marketingo skyrius svaigtu apie > "legendine bomba po kapotu". > > "Dainiushas" parašė naujienų news:nnae8d$m5g$2@trimpas.omnitel.net... > > o kaip tų laikų sętas atrodė? > > On 2016.07.27 13:28, Arj wrote: >> tai anas mk3 GTI irgi isvaizda skyresi - turejo lempas su dvigubom >> lemputem (standarte - viena lempa ilgom/artimom), 15" ratus vietoj >> defaultiniu 14/13", kitokia bamperio lupa, dar kazka. >> >> >> "news reader" parašė naujienų news:nn9vu2$e5j$1@trimpas.omnitel.net... >> >> As apie isvaizda jei ka. >> >> Arj <root@ibm.com> wrote: >>> golfo istorinis DNR modifikuojamas kiek ir kaip reikia marketingo >>> skyriui. >>> Pvz golf mk3 GTI turejo 85 kw ir 100km/sec imdavo per 10.4 - >>> http://www.autoweek.nl/auto/7504/volkswagen-golf-20-gti >>> tai is tokio istorinio DNR... dabartinis leaonas pigiausias su 1.0 >>> tricilindriu ir tai greitesnis beveik sekunde - >>> http://www.autoweek.nl/auto/83296/seat-leon-sc-10-ecotsi-style >>> >>> "news reader" parašė naujienų news:nn9dci$4sn$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> O man priesingai - Seatas atrodo kiek vaikiskai eklektiskas. Po 5 metu >>> bus >>> gerokai prarades verte. Tuo tarpu GTI turi savo istorini DNR ir yra >>> vertinamas. Cia vien tik ziurint i paveiksliuka. >>> >>> >>> >> >> >