On 2016.07.14 18:38, Tomas wrote: > o kam tu klausima taip suki? kuo prilygsta klausimas - agregatais, komponuote, medziagom, surinkimu, > inovacijom, opcijom, bendru quality pojuciu gal? > atsakymas paprastas - ji pagamint kainuoja atitinkamai ir tas akivaizdu kartais net diletantui. Vat tik nereikia apie medžiagas ir surinkimo kokybę. Važinėju beveik nuo naujo X3, bandžiausi F25 lci, F15 - mano verdiktas vienas, už prašomus pinigus surinkimo kokybė yra visiškas šudas. Pilni forumai skundų dėl tos išgirtos kokybės. Dėkoju Dievui, kad nešovė į galvą naują BMW paimti, nes esu labai reiklus kokybei ir būtų man paskui didelis stresas:) Aišku aš matyt prie diletantu, bet pries savaitę bandžiausi naująjį Santa, tai su sąlyga, kad būtų pinigų abiems naujiems auto, tikrai imčiau Santą už 43k. lyginant su analogiškos komplektacijos X3 už kokius 60-65k. arba X5 už kokius 80k. Manyčiau pinigų skirtumas tikrai neatstoja kokybės skirtumo. Taip, Korėja tokio technologijų lygio kaip kad BMW dar nepasiekė, bet su paskutiniais modeliais jie tą skirtumą gerokai sumažino ir MANO įsitikinimu, tam tikrose vietose jau stovi visai šalia ar net kažkur ir lenkia. Aišku iš korėjiečių reiktų išgyvendinti tą mėlyną apšvietimą:) Dar kas dėl giriamos vokiečių kokybės. Prieš tą pačią savaitę bandžiausi GLC. Taip, mašina komfortiška ir minkšta. Bet kaip žavi, kai važiuojant didesniu greičiu per gilesnį šulinį ją smagiai žiauriai į šonus tampo. Kaip smagų nuolat jausti nuostabaus 9 bėgių automato trūkčiojimus. Maloniai nuteikia oro deflektorių girgždesys. O pusplikio GLC startinė kaina tokia pat, kiek kainuoja maksimalus Santa. Man tikrai labai patinka vokiški auto, bet bent jau man toks kokybės degradavimas yra visai netoleruotinas:( > Paskutinis Tiguanas yra kito lygio masina, apie koki GLK net nera ka kalbet. Tiguan'as kitokio lygio mašina lyginant su kuo? Važiavai su juo? Ypač negreitai per dideles duobes. Važiuoklė nuo senesnio modelio visai nepasikeitė. Bene labiausiai mane erzinanti vieta:(