as cia apie tai kad kai kuriose golfo kartose (Mk3 & Mk4) zenkliukas "GTI" realybej buvo ant visiskai niekuo neissiskiriancios auto pagal to laiko standartus, kad ir ka VW marketingo skyrius svaigtu apie "legendine bomba po kapotu". "Dainiushas" parašė naujienų news:nnae8d$m5g$2@trimpas.omnitel.net... o kaip tų laikų sętas atrodė? On 2016.07.27 13:28, Arj wrote: > tai anas mk3 GTI irgi isvaizda skyresi - turejo lempas su dvigubom > lemputem (standarte - viena lempa ilgom/artimom), 15" ratus vietoj > defaultiniu 14/13", kitokia bamperio lupa, dar kazka. > > > "news reader" parašė naujienų news:nn9vu2$e5j$1@trimpas.omnitel.net... > > As apie isvaizda jei ka. > > Arj <root@ibm.com> wrote: >> golfo istorinis DNR modifikuojamas kiek ir kaip reikia marketingo >> skyriui. >> Pvz golf mk3 GTI turejo 85 kw ir 100km/sec imdavo per 10.4 - >> http://www.autoweek.nl/auto/7504/volkswagen-golf-20-gti >> tai is tokio istorinio DNR... dabartinis leaonas pigiausias su 1.0 >> tricilindriu ir tai greitesnis beveik sekunde - >> http://www.autoweek.nl/auto/83296/seat-leon-sc-10-ecotsi-style >> >> "news reader" parašė naujienų news:nn9dci$4sn$1@trimpas.omnitel.net... >> >> O man priesingai - Seatas atrodo kiek vaikiskai eklektiskas. Po 5 metu >> bus >> gerokai prarades verte. Tuo tarpu GTI turi savo istorini DNR ir yra >> vertinamas. Cia vien tik ziurint i paveiksliuka. >> >> >> > >