2016.07.14 11:02, Dainiushas rašė: > blet, 4krpm, blogai parašiau. > > 140km/h 1.5krpm? 1.9 atmosferikas? Nejuokaujam gal taip žiauriai :) idealiu atveju variklis turetu dirbt ant max efficiency, tai prie 4krpm ir 140 kiek tu ten jo galios isnaudoji? koki 30-40%. idealiu atveju turetu but tiek, kad dirbtu and optimaliu ekonomiskiausiu apsuku, as ne specas, bet tai bus tikrai ne 4000, o manyciau 1500-2500 ribose. gera auto deze arba variatorius taip ir dirba. > On 7/14/2016 10:59 AM, fenix@w wrote: >> 2016.07.14 10:32, Dainiushas rašė: >>> nu pas man troikė 140 - 3krpm. nieko nematau blogo >> >> nu, o realiai vaziuojnant lygia atkarpa galios ir nuo kokiu 1,5krpm >> uztektu, ir butu litras-kitas bake o ne per dusle. >> troike 1,8 pats savaime yra transporto priemone o ne geris kazkoks. >> >> >>> On 7/14/2016 10:04 AM, fenix@w wrote: >>>> 2016.07.14 07:39, none rašė: >>>>> Bendradarbio škoda Yeti su 1,2 TSI valgo 10 autostradoj, mieste iki 8. >>>>> Golfui su tokiu pačiu varikliu autostradoj ir 6l pakaktų - >>>>> aerodinamika. >>>> >>>> exactly. ir pavaru perdavimo momentas. buna mazalitrazkes kad max >>>> greitis=max apsukos ant auksciausios pavaros, tai kai tas greitis pvz >>>> koks 170, o apsukos 5500, tai ir gaunasi, kad vaziuoji magistrale 4k >>>> apsukose, ir px, kad galios uztektu ir ant 2000rpm. variatorius ar >>>> kokiu >>>> 8 laipsniu automatas teoriskai turetu gelbet, kaip is tiesu - >>>> savininkai >>>> galetu papasakot >>>> >>>>> On 2016-07-13 23:36, Invertuota panda wrote: >>>>>> Nu nebent. Nes 11L prie 120-140 tai jau biski kosTmosas, ten po >>>>>> kapotu >>>>>> turetu buti amerikietiskas V8 su 6 litrais. >>>> >>> >> >