Tema: Re: Naujas auto iki 20k eur
Autorius: fenix@w
Data: 2016-07-14 11:08:17
2016.07.14 11:02, Dainiushas rašė:
> blet, 4krpm, blogai parašiau.
>
> 140km/h 1.5krpm? 1.9 atmosferikas? Nejuokaujam gal taip žiauriai :)

idealiu atveju variklis turetu dirbt ant max efficiency, tai prie 4krpm 
ir 140 kiek tu ten jo galios isnaudoji? koki 30-40%. idealiu atveju 
turetu but tiek, kad dirbtu and optimaliu ekonomiskiausiu apsuku, as ne 
specas, bet tai bus tikrai ne 4000, o manyciau 1500-2500 ribose. gera 
auto deze arba variatorius taip ir dirba.

> On 7/14/2016 10:59 AM, fenix@w wrote:
>> 2016.07.14 10:32, Dainiushas rašė:
>>> nu pas man troikė 140 - 3krpm. nieko nematau blogo
>>
>> nu, o realiai vaziuojnant lygia atkarpa galios ir nuo kokiu 1,5krpm
>> uztektu, ir butu litras-kitas bake o ne per dusle.
>> troike 1,8 pats savaime yra transporto priemone o ne geris kazkoks.
>>
>>
>>> On 7/14/2016 10:04 AM, fenix@w wrote:
>>>> 2016.07.14 07:39, none rašė:
>>>>> Bendradarbio škoda Yeti su 1,2 TSI valgo 10 autostradoj, mieste iki 8.
>>>>> Golfui su tokiu pačiu varikliu autostradoj ir 6l pakaktų -
>>>>> aerodinamika.
>>>>
>>>> exactly. ir pavaru perdavimo momentas. buna mazalitrazkes kad max
>>>> greitis=max apsukos ant auksciausios pavaros, tai kai tas greitis pvz
>>>> koks 170, o apsukos 5500, tai ir gaunasi, kad vaziuoji magistrale 4k
>>>> apsukose, ir px, kad galios uztektu ir ant 2000rpm. variatorius ar
>>>> kokiu
>>>> 8 laipsniu automatas teoriskai turetu gelbet, kaip is tiesu -
>>>> savininkai
>>>> galetu papasakot
>>>>
>>>>> On 2016-07-13 23:36, Invertuota panda wrote:
>>>>>> Nu nebent. Nes 11L prie 120-140 tai jau biski kosTmosas, ten po
>>>>>> kapotu
>>>>>> turetu buti amerikietiskas V8 su 6 litrais.
>>>>
>>>
>>
>