+ On 2016.12.01 13:53, RaR wrote: > Tai gal reikia vietoj to kad nervintis, suprasti kad visi turi teisę > važiuoti ir atlikti manevrus pagal situaciją, o minimalus greitis > dažniausiai nėra ribojamas? Kodėl kažkoks fūristas turi temptis paskui > kažkokį kitą lėčiau važiuojantį gal ir šimtus kilometrų? Kad iš paskos > atskriejantis bachūras turės minutei - kelioms pristabdyti? Pvz. > važiuojant per Lenkija ta mokama autostrada link Vokietijos paprastai > kelias būna tuščias, daug kas skrieja 160+, bet pasitaiko ir fūrų, > kurios lenkia vieną kitą santykiu 92:88. Tai netgi kai ta fūra pradeda > savo manevrą kažkur horizonte arba išvis jos nesimato dėl posūkio ar > kalniuko, tu vis vien prisivijęs ją turi stabdyti ganėtinai smarkiai. Ir > niekas iš to tragedijos nedaro. Tas pats galioja ir visuose kituose > keliuose - kur eismas didesnis, tu irgi niekada negalėsi aplenkti > nepristabdydamas greičiau važiuojančių, jei nepasinaudosi atsiradusiu > tarpu. Ir apskritai, mirgėjimas šviesomis, lipimas ant bamperio yra > labai žemos vairavimo kultūros požymis ir praktikuojamas Europoje iš > esmės tik nuo Lenkijos į Rytus. Gerai, kad ir mūsų vairuotojai dabar > daugiau važinėja po Vakarus, tai ir jų vairavimo kultūra vis aukštėja, > tų mirksinčių ir limpančių darosi vis mažiau. >