Tai ir pats sutinki, kad vienareikšmiško atsakymo čia nėra, gi nematom nei greičių, nei tarpo dydžio (nors paprastai fūros, jei nesiruočia lenkt laiko du tarpų tipus: kad niekas neįlįstų arba, kad fūra galėtų įlįsti), nei eismo sąlygų (gal tikrai paskui mirksintį jau kelių šimtų metrų eilė užstabdyta). Atkarpoje Vilnius - Kaunas dažnai tenka parodyti, nes ten dažnai būna nedidelis greičių skirtumas ir tą iš paskos važiuojantį dažnai tenkina bendras fūrų apvažiavimo tempas. Nieks ten nesispraudžia po kiekviemo apvažiavimo į pirmą su mintim, o gal tas iš paskos norės greičiau pavažiuot. Bet kokiu atveju, didžiausia problema yra sustandėjantys nuo mirktelėjimo. "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o1r582$8oh$1@trimpas.omnitel.net... > Nežinau, man atrodo geriau nieko nerodyti - greičiausiai tave geranoriškai > praleis, bet nereikia norėti, kad kažkaip staigiai reaguotų, spraustųsi į > kažkokį tarpą. Tą posūkį gali įjungti jeigu matai, kad jis iš tikrųjų gali > persirikuoti į dešinę be jokio vargo sau, bet to vis nedaro. Ir šiaip jau > magistralėje įspėti antraeilininką nieko blogo - arba tiesiog užsimiršo, > arba piktybinis. Čia kalba buvo apie norą priversti lįsti į tarpą tarp > fūrų. Įlis ir praleis - padėkok jam, o jei ne - jis turi pilną teisę > užbaigti savo manevrą taip, kaip suplanavo, tegu suplanavo ir > neoptimaliai. > > > 2016-12-02 08:33, Lapinas rašė: >> Visiškai sutinku. Tik nemanau, kad mirktelėjimas šviesomis yra agresijos >> forma ir į tai reikia reaguoti darant visokia nesąmones. >> Aš dažniausiai parodau kairį posūkį, bet vat lig šiol galvoju ar visokie >> kodekai nuo tokio raginimo pralesti sustandėja ar ne? >> >> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message >> news:o1r3f7$7qv$1@trimpas.omnitel.net... >>> Viskas yra protingumo ribose. Jeigu tikrai yra pakankamai didelis >>> atstumas - įlendi į tą tarpą ir praleidi, bet jeigu mažas, reikia >>> daryti staigius manevrus - pristabdymą, staigų pasukimą (vis dar >>> pamatau tokių išsigandusių), tuomet to daryti nevertėtų tiek gerbiant >>> save, tiek ir dėl elementaraus saugumo. Bet čia daugumoje buvo apie >>> tuos mirksinčius ir limpančius ant bamperio. Nors mirksėjimą daug kas >>> iš taip darančių priima kaip elementarų įspėjimą, dauguma tų, kam >>> mirksi, priima kaip agresiją (traukis iš kelio, kelme), ir taip >>> priimančių vis daugiau, nes žmonės vis daugiau važinėja po Vakarus, o >>> ten tas "mirksėjimas" nepropaguojamas. Lipimas ant bamperio yra ne tik >>> agresijos išraiška, bet ir sudaro didelį pavojų, ypač kai greičiai >>> dideli, tai ir taisyklių pažeidimas. Ir vis dažniau tokie veiksmai >>> iššaukia atsakomąją reakciją atvirkščią nei tikisi užpakaly >>> važiuojantis. >>> >>> O šiaip, kaip jau rašiau, abi pusės kalba apie kraštutinius atvejus, >>> kurių realiame gyvenime, laimei, vis mažėja ir vairavimo kultūra pas >>> mus tikrai smarkiai pakilusi lyginant su tuo kas buvo anksčiau. >>> Pasitaiko ir žioplių (ar piktybinių trukdytojų) ir agresyvių, greitį >>> viršijančių, bet kokias įmanomais būdais aplenkti siekiančių >>> vairuotojų. Pirmuosius galiu suprasti - nieko čia nepakeisi, antrieji >>> paprastai pirmi nepradeda, tik reaguoja į vairavimą, kurį palaiko >>> agresyviu, o tretieji tai rimtai nervina ir dažniau sukelia rimtesnį >>> pavojų. >>> >>> Šiaip čia yra elementarios žmogiškos reakcijos - jeigu kartu su >>> moterimi prieisi prie durų, tikriausiai atidarysi ir ją praleisi, bet >>> jei ji priėjusi pradės rėkti "Praleisk mane pirmą, nematai kad aš >>> moteris!", tai gali pasielgti ir atvirkščiai. Tas pats ir su vairavimu >>> - dažniausiai tave geranoriškai praleis, bet jei pradėsi reikalauti >>> tave praleisti, tai dažnai susilauksi priešingos reakcijos. >>> >>> >>> >>> 2016-12-02 06:15, lapinas rašė: >>>> >>>> Labai geras pavyzdys, dėkui. Tiesa, jau nuklydome nuo pagrindinės >>>> sąlygos: greičio viršijimo, bet... >>>> Ket įpareigoja važiuoti dešiniausia eismo juosta, tai tas >>>> besirengiantis lėčiau lenkti fūrą teisus, neteisus, teisus >>>> morališkai, neteisus pagal panetkes? Kaip pačiam atrodo? >>>> >>>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message >>>> news:o1prr8$tg4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Na gerai, paprastas atvejis - viskas tiksliai pagal tavo pavyzdį. >>>>> Važiuoji už mašinos, kuri ką tik pralenkė fūrą. Už 50 m kita fūra, >>>>> važiuojanti 100 km/h, judu judate 110 km/h, nors tu norėtum važiuoti >>>>> 130 >>>>> km/h. Tu norėtum kad jis persirikiuotų už fūros ir praleistų tave, o >>>>> jis >>>>> to nedaro. Tavo bėdos - pagreitėsi ne dabar, o už kelių šimtų metrų, >>>>> juos važiuosi kiek mažesniu greičiu nei norėtum. O tas priešais tave >>>>> turi rinktis ar važiuoti kaip važiavęs, ar kažkiek pristabdyti, >>>>> persirikiuoti, kažkiek važiuoti už fūros lėčiau, vėl persirikiuoti, >>>>> pagreitėti iki savo kruizinio greičio. Tai kyla klausimas - kas tu >>>>> toks, >>>>> kad tas kitas turėtų atlikinėti visas tas apeigas vien tam, kad tu >>>>> sutaupytum kelias sekundes, nors greičiausiai tos sekundės išgaruos >>>>> prisivijus kitą lenkiantįjį? >>>>> >>>>> Juk lygiai taip pat kaip važiuojančiam 130 km/h maišo važiuojantis 110 >>>>> km/h, taip anam maišo važiuojantis 90 km/h (šiaip dar daugiau, nes >>>>> santykis didesnis). Ir šiuo atveju nėra taisyklės, kad viršesnis tas, >>>>> kas greičiau važiuoja, viršesnis tas, kas važiuoja priekyje, nes jam >>>>> niekas netrukdo daryti manevrą. >>>>> >>>>> 2016-12-01 19:15, Lapinas rašė: >>>>>> OK, tu sunkesnis, aš pasitraukiu. >>>>>> >>>>>> Kalba eina apie komfortą ir streso mažinimą kelyje, nu bet jei jūs >>>>>> esate visatos centras, tai tada prašom. Nesuprantu tokio požiūrio. >>>>>> Jei aš pamatyčiau tuntą iš paskos, tai spustelčiau iki tunto >>>>>> greičio ir pralenkčiau sekančia, dar sekančią, dar sekančią ir >>>>>> visas kitas fūras, o tada į dešinę ir važiuočiau savo kruiziniu >>>>>> greičiu. Nu bet jei tikslas pamokyt visus arelius, tai jo, galinis >>>>>> priešrūkinis, stabdymas, blet, pamiršau ką dar ten "mokytojai" >>>>>> naudoja, nu ir vsio takoje. >>>>>> >>>>>> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message >>>>>> news:o1pkd5$r15$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Tik pyst, ir tas nesirikiuojantis į 50 m tarpą pamato, kad horizonte >>>>>>> nesimato mašinų, kurias jis turės praleisti pabaigos. Jeigu neįlis į >>>>>>> tarpą, visi esantys toje kolonoje sugaiš po 30 s papildomai. Jeigu >>>>>>> įlis, >>>>>>> jis sugaiš bent 2 min papildomai, ir neaišku ar iki to laiko >>>>>>> neatvažiuos >>>>>>> daugiau, trukdančių jam išlįsti iš po antros fūros. Vis tiek jis >>>>>>> blogas, >>>>>>> kad aplenks iš karto ir antrą fūrą? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> 2016-12-01 18:27, Lapinas rašė: >>>>>>>> Glazomieru. >>>>>>>> Pvz. važiuoju leistinu greičiu autostradoj. Matau, kad prieky >>>>>>>> fūra o už jos lėtesnė už mane mašina, rikiuojuos į antrą juostą. >>>>>>>> Fūros greitis ~100, mano 130 >>>>>>>> Matau, kad kai pralenksiu mašiną važiuojančią už fūros, ji >>>>>>>> nestabdydama, netrukdomai galės rikiuotis į antrą juostą >>>>>>>> nestabdydama ir neatsitrenkus į fūrą. >>>>>>>> >>>>>>>> Kai priartėju per kokį 15 metrų iki mašinos, kuri važiuoja už >>>>>>>> fūros, ši ima rikiuotis man prieš nosį. >>>>>>>> >>>>>>>> Nuryju, karčią piliulę nesiparinu, pristabdau. Mūsų greitis >>>>>>>> ~105-110. Pralenkiam fūrą tokia vorele. >>>>>>>> >>>>>>>> Pyst, matosi sekanti fūra už 50 metrų, važiuojant lėčiau už >>>>>>>> automobilį, paskui kurį važiuoju aš. Jei jis nesirikiuoja (o >>>>>>>> tokių dažnai pasitaiko), tai tada tikrai pamirksiu. Tegu >>>>>>>> sustandėja asilas. >>>>>>>> >>>>>>>> Nu ir dar daug daug pavyzdžių, kai aš, tolerastas, nusiteikęs >>>>>>>> prieš "mokytojus" pats bandau "mokyti". >>>>>>>> >>>>>>>> Bet čia negalioja atkarpai Vilnius-Kaunas, ten kitaip. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message >>>>>>>> news:o1papr$mlh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> O iš kur tamsta žinai ar specialiai jis trukdo ar ne? >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:o1pacp$mdn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Neįsijausk. Aš bybiais nešeriu lakstančių, bet ir nemirksiu jei >>>>>>>>>> žmogus >>>>>>>>>> specialiai netrukdo. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>>>>>> news:o1pa8o$mak$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> cia yra sarasiukas tokiu, kurie yra/buna butent tu mirksetoju >>>>>>>>>>> vaidmenyse, >>>>>>>>>>> todel gali aiskint ka nori. tokie kalba supranta tik tada, kai >>>>>>>>>>> ji >>>>>>>>>>> prasideda "laba diena dokumentus prasom". >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 2016.12.01 15:55, RaR wrote: >>>>>>>>>>>> Tai dabar vietoje fūros paimk paprastą automobilį. Kuo jis >>>>>>>>>>>> blogesnis? >>>>>>>>>>>> Gal žmogus bijo viršyti greitį +20, gal nelabai traukia, ar >>>>>>>>>>>> šiaip >>>>>>>>>>>> nesaugiai jaučiasi stipriai paspaudęs. Kodėl jis turėtų lįsti >>>>>>>>>>>> į kažkokį >>>>>>>>>>>> tarpelį tarp fūrų, jeigu sulėtindamas, pesirikiuodamas, >>>>>>>>>>>> važiuodamas už >>>>>>>>>>>> lėtesnės fūros ir laukdamos progos vėl iš jos išlįsti jis >>>>>>>>>>>> beveik >>>>>>>>>>>> neabejotinai sugaiš daugiau laiko nei tas iš paskos kurį laiką >>>>>>>>>>>> prilėtinęs greitį? Priedo su tais persirikiavimais ir naujais >>>>>>>>>>>> lenkimas >>>>>>>>>>>> jis padarys krūvą papildomų manevrų, dėl kurių kažkiek padidės >>>>>>>>>>>> autoįvykio tikimybė, o juk tam prilėtinusiam greitį net jokio >>>>>>>>>>>> manevro >>>>>>>>>>>> nereiks atlikti. Ir dar greičiausiai tam lėčiau važiuojančiam >>>>>>>>>>>> tuos >>>>>>>>>>>> manevrus yra sunkiau atlikti, nes didelė tikimybė, kad jis >>>>>>>>>>>> yra lėtesnės >>>>>>>>>>>> reakcijos/blogesnio regėjimo/mažiau patyręs/vairuoja ne taip >>>>>>>>>>>> gerai >>>>>>>>>>>> vairuojamą automobilį, kaip tas 150+ lakstantis asas. Vėlgi, >>>>>>>>>>>> važinėdamas >>>>>>>>>>>> Vakaruose nemačiau kad kažkas lėtintų greitį ir staiga lįstų >>>>>>>>>>>> į tarpą >>>>>>>>>>>> tarp lėčiau važiuojančių automobilių vien dėl to, kad iš >>>>>>>>>>>> paskos kažkas >>>>>>>>>>>> važiuoja didesniu greičiu. Visi ramiai užbaigia savo >>>>>>>>>>>> manevrus, o iš >>>>>>>>>>>> paskos važiuojantieji taip pat ramiai palaukia. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> 2016-12-01 15:06, AurimasBar rašė: >>>>>>>>>>>>> tai viskas teisingai, tik gal nelabai į temą. :) ką daryt >>>>>>>>>>>>> kai tave >>>>>>>>>>>>> pasiveja greičiau vaziuojantis. tu vaziuoji savo geičiu, jis >>>>>>>>>>>>> tave >>>>>>>>>>>>> pasiveja vaziuoja paskui ramiai nesinervuodamas, ar tau >>>>>>>>>>>>> reikia kaip nors >>>>>>>>>>>>> reaguot? ar surenki paskui save koki 20 masinu, tada stoji >>>>>>>>>>>>> kelkrasti ir >>>>>>>>>>>>> visas praleidi? :) >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "RaR" parašė naujienų >>>>>>>>>>>>> news:o1p2v9$h4l$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Tai gal reikia vietoj to kad nervintis, suprasti kad visi >>>>>>>>>>>>> turi teisę >>>>>>>>>>>>> važiuoti ir atlikti manevrus pagal situaciją, o minimalus >>>>>>>>>>>>> greitis >>>>>>>>>>>>> dažniausiai nėra ribojamas? Kodėl kažkoks fūristas turi >>>>>>>>>>>>> temptis paskui >>>>>>>>>>>>> kažkokį kitą lėčiau važiuojantį gal ir šimtus kilometrų? Kad >>>>>>>>>>>>> iš paskos >>>>>>>>>>>>> atskriejantis bachūras turės minutei - kelioms pristabdyti? >>>>>>>>>>>>> Pvz. >>>>>>>>>>>>> važiuojant per Lenkija ta mokama autostrada link Vokietijos >>>>>>>>>>>>> paprastai >>>>>>>>>>>>> kelias būna tuščias, daug kas skrieja 160+, bet pasitaiko ir >>>>>>>>>>>>> fūrų, >>>>>>>>>>>>> kurios lenkia vieną kitą santykiu 92:88. Tai netgi kai ta >>>>>>>>>>>>> fūra pradeda >>>>>>>>>>>>> savo manevrą kažkur horizonte arba išvis jos nesimato dėl >>>>>>>>>>>>> posūkio ar >>>>>>>>>>>>> kalniuko, tu vis vien prisivijęs ją turi stabdyti ganėtinai >>>>>>>>>>>>> smarkiai. Ir >>>>>>>>>>>>> niekas iš to tragedijos nedaro. Tas pats galioja ir visuose >>>>>>>>>>>>> kituose >>>>>>>>>>>>> keliuose - kur eismas didesnis, tu irgi niekada negalėsi >>>>>>>>>>>>> aplenkti >>>>>>>>>>>>> nepristabdydamas greičiau važiuojančių, jei nepasinaudosi >>>>>>>>>>>>> atsiradusiu >>>>>>>>>>>>> tarpu. Ir apskritai, mirgėjimas šviesomis, lipimas ant >>>>>>>>>>>>> bamperio yra >>>>>>>>>>>>> labai žemos vairavimo kultūros požymis ir praktikuojamas >>>>>>>>>>>>> Europoje iš >>>>>>>>>>>>> esmės tik nuo Lenkijos į Rytus. Gerai, kad ir mūsų >>>>>>>>>>>>> vairuotojai dabar >>>>>>>>>>>>> daugiau važinėja po Vakarus, tai ir jų vairavimo kultūra vis >>>>>>>>>>>>> aukštėja, >>>>>>>>>>>>> tų mirksinčių ir limpančių darosi vis mažiau. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> 2016-12-01 12:38, soul rašė: >>>>>>>>>>>>>> Furos labiausiai Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Klaipeda uzknisa >>>>>>>>>>>>>> o ne >>>>>>>>>>>>>> lengvos, >>>>>>>>>>>>>> ypac kai furos iseina i antra juosta su ~90 greiciu ir >>>>>>>>>>>>>> velkasi puse >>>>>>>>>>>>>> kilometro, kol aplenkia viena kita. Pastebeta tiek >>>>>>>>>>>>>> taucieciai tiek >>>>>>>>>>>>>> uzsienieciai taip daro. >>>>>>>>>>>>>> To tai negaliu pakest, paskui atsiranda noras taip ant 80 >>>>>>>>>>>>>> pavaziuot >>>>>>>>>>>>>> pries toki po jo manevro. >>>>>>>>>>>>>> Ne veltui vakaruose zenklai yra, kur furom i antra juosta >>>>>>>>>>>>>> nevisur >>>>>>>>>>>>>> galima persirikiuoti. >>>>>>>>>>>>>> Kada pas mus tokius zenklus sustatys. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Tadas Padas" wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:o1negu$tgq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Dažnai pasitaikanti situacija: >>>>>>>>>>>>>> 4 juostų kelias su skiriamąją juosta. Leistinas greitis >>>>>>>>>>>>>> 90km/h. >>>>>>>>>>>>>> Važiuoju normaliai: 90-100km/h. Šone fūros kaip visada >>>>>>>>>>>>>> 80-90km/ >>>>>>>>>>>>>> h. Po truputi jas lenkiu. >>>>>>>>>>>>>> Atvažiuoja eismo taisyklių pažeidėjas ant 120-150km/h ir >>>>>>>>>>>>>> mirksi >>>>>>>>>>>>>> man iš galo lempomis. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Ar turėčiau dėl jo jaudintis ir nusilenkdamas jam stabdyti >>>>>>>>>>>>>> lysti >>>>>>>>>>>>>> tarp fūrų kad ji toliau galėtų vaziuoti viršydamas >>>>>>>>>>>>>> greitį? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>> >