Nežinau, man atrodo geriau nieko nerodyti - greičiausiai tave geranoriškai praleis, bet nereikia norėti, kad kažkaip staigiai reaguotų, spraustųsi į kažkokį tarpą. Tą posūkį gali įjungti jeigu matai, kad jis iš tikrųjų gali persirikuoti į dešinę be jokio vargo sau, bet to vis nedaro. Ir šiaip jau magistralėje įspėti antraeilininką nieko blogo - arba tiesiog užsimiršo, arba piktybinis. Čia kalba buvo apie norą priversti lįsti į tarpą tarp fūrų. Įlis ir praleis - padėkok jam, o jei ne - jis turi pilną teisę užbaigti savo manevrą taip, kaip suplanavo, tegu suplanavo ir neoptimaliai. 2016-12-02 08:33, Lapinas rašė: > Visiškai sutinku. Tik nemanau, kad mirktelėjimas šviesomis yra agresijos > forma ir į tai reikia reaguoti darant visokia nesąmones. > Aš dažniausiai parodau kairį posūkį, bet vat lig šiol galvoju ar visokie > kodekai nuo tokio raginimo pralesti sustandėja ar ne? > > "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message news:o1r3f7$7qv$1@trimpas.omnitel.net... >> Viskas yra protingumo ribose. Jeigu tikrai yra pakankamai didelis >> atstumas - įlendi į tą tarpą ir praleidi, bet jeigu mažas, reikia >> daryti staigius manevrus - pristabdymą, staigų pasukimą (vis dar >> pamatau tokių išsigandusių), tuomet to daryti nevertėtų tiek gerbiant >> save, tiek ir dėl elementaraus saugumo. Bet čia daugumoje buvo apie >> tuos mirksinčius ir limpančius ant bamperio. Nors mirksėjimą daug kas >> iš taip darančių priima kaip elementarų įspėjimą, dauguma tų, kam >> mirksi, priima kaip agresiją (traukis iš kelio, kelme), ir taip >> priimančių vis daugiau, nes žmonės vis daugiau važinėja po Vakarus, o >> ten tas "mirksėjimas" nepropaguojamas. Lipimas ant bamperio yra ne tik >> agresijos išraiška, bet ir sudaro didelį pavojų, ypač kai greičiai >> dideli, tai ir taisyklių pažeidimas. Ir vis dažniau tokie veiksmai >> iššaukia atsakomąją reakciją atvirkščią nei tikisi užpakaly važiuojantis. >> >> O šiaip, kaip jau rašiau, abi pusės kalba apie kraštutinius atvejus, >> kurių realiame gyvenime, laimei, vis mažėja ir vairavimo kultūra pas >> mus tikrai smarkiai pakilusi lyginant su tuo kas buvo anksčiau. >> Pasitaiko ir žioplių (ar piktybinių trukdytojų) ir agresyvių, greitį >> viršijančių, bet kokias įmanomais būdais aplenkti siekiančių >> vairuotojų. Pirmuosius galiu suprasti - nieko čia nepakeisi, antrieji >> paprastai pirmi nepradeda, tik reaguoja į vairavimą, kurį palaiko >> agresyviu, o tretieji tai rimtai nervina ir dažniau sukelia rimtesnį >> pavojų. >> >> Šiaip čia yra elementarios žmogiškos reakcijos - jeigu kartu su >> moterimi prieisi prie durų, tikriausiai atidarysi ir ją praleisi, bet >> jei ji priėjusi pradės rėkti "Praleisk mane pirmą, nematai kad aš >> moteris!", tai gali pasielgti ir atvirkščiai. Tas pats ir su vairavimu >> - dažniausiai tave geranoriškai praleis, bet jei pradėsi reikalauti >> tave praleisti, tai dažnai susilauksi priešingos reakcijos. >> >> >> >> 2016-12-02 06:15, lapinas rašė: >>> >>> Labai geras pavyzdys, dėkui. Tiesa, jau nuklydome nuo pagrindinės >>> sąlygos: greičio viršijimo, bet... >>> Ket įpareigoja važiuoti dešiniausia eismo juosta, tai tas >>> besirengiantis lėčiau lenkti fūrą teisus, neteisus, teisus >>> morališkai, neteisus pagal panetkes? Kaip pačiam atrodo? >>> >>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message >>> news:o1prr8$tg4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Na gerai, paprastas atvejis - viskas tiksliai pagal tavo pavyzdį. >>>> Važiuoji už mašinos, kuri ką tik pralenkė fūrą. Už 50 m kita fūra, >>>> važiuojanti 100 km/h, judu judate 110 km/h, nors tu norėtum važiuoti >>>> 130 >>>> km/h. Tu norėtum kad jis persirikiuotų už fūros ir praleistų tave, o >>>> jis >>>> to nedaro. Tavo bėdos - pagreitėsi ne dabar, o už kelių šimtų metrų, >>>> juos važiuosi kiek mažesniu greičiu nei norėtum. O tas priešais tave >>>> turi rinktis ar važiuoti kaip važiavęs, ar kažkiek pristabdyti, >>>> persirikiuoti, kažkiek važiuoti už fūros lėčiau, vėl persirikiuoti, >>>> pagreitėti iki savo kruizinio greičio. Tai kyla klausimas - kas tu >>>> toks, >>>> kad tas kitas turėtų atlikinėti visas tas apeigas vien tam, kad tu >>>> sutaupytum kelias sekundes, nors greičiausiai tos sekundės išgaruos >>>> prisivijus kitą lenkiantįjį? >>>> >>>> Juk lygiai taip pat kaip važiuojančiam 130 km/h maišo važiuojantis 110 >>>> km/h, taip anam maišo važiuojantis 90 km/h (šiaip dar daugiau, nes >>>> santykis didesnis). Ir šiuo atveju nėra taisyklės, kad viršesnis tas, >>>> kas greičiau važiuoja, viršesnis tas, kas važiuoja priekyje, nes jam >>>> niekas netrukdo daryti manevrą. >>>> >>>> 2016-12-01 19:15, Lapinas rašė: >>>>> OK, tu sunkesnis, aš pasitraukiu. >>>>> >>>>> Kalba eina apie komfortą ir streso mažinimą kelyje, nu bet jei jūs >>>>> esate visatos centras, tai tada prašom. Nesuprantu tokio požiūrio. >>>>> Jei aš pamatyčiau tuntą iš paskos, tai spustelčiau iki tunto >>>>> greičio ir pralenkčiau sekančia, dar sekančią, dar sekančią ir >>>>> visas kitas fūras, o tada į dešinę ir važiuočiau savo kruiziniu >>>>> greičiu. Nu bet jei tikslas pamokyt visus arelius, tai jo, galinis >>>>> priešrūkinis, stabdymas, blet, pamiršau ką dar ten "mokytojai" >>>>> naudoja, nu ir vsio takoje. >>>>> >>>>> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message >>>>> news:o1pkd5$r15$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tik pyst, ir tas nesirikiuojantis į 50 m tarpą pamato, kad horizonte >>>>>> nesimato mašinų, kurias jis turės praleisti pabaigos. Jeigu neįlis į >>>>>> tarpą, visi esantys toje kolonoje sugaiš po 30 s papildomai. Jeigu >>>>>> įlis, >>>>>> jis sugaiš bent 2 min papildomai, ir neaišku ar iki to laiko >>>>>> neatvažiuos >>>>>> daugiau, trukdančių jam išlįsti iš po antros fūros. Vis tiek jis >>>>>> blogas, >>>>>> kad aplenks iš karto ir antrą fūrą? >>>>>> >>>>>> >>>>>> 2016-12-01 18:27, Lapinas rašė: >>>>>>> Glazomieru. >>>>>>> Pvz. važiuoju leistinu greičiu autostradoj. Matau, kad prieky >>>>>>> fūra o už jos lėtesnė už mane mašina, rikiuojuos į antrą juostą. >>>>>>> Fūros greitis ~100, mano 130 >>>>>>> Matau, kad kai pralenksiu mašiną važiuojančią už fūros, ji >>>>>>> nestabdydama, netrukdomai galės rikiuotis į antrą juostą >>>>>>> nestabdydama ir neatsitrenkus į fūrą. >>>>>>> >>>>>>> Kai priartėju per kokį 15 metrų iki mašinos, kuri važiuoja už >>>>>>> fūros, ši ima rikiuotis man prieš nosį. >>>>>>> >>>>>>> Nuryju, karčią piliulę nesiparinu, pristabdau. Mūsų greitis >>>>>>> ~105-110. Pralenkiam fūrą tokia vorele. >>>>>>> >>>>>>> Pyst, matosi sekanti fūra už 50 metrų, važiuojant lėčiau už >>>>>>> automobilį, paskui kurį važiuoju aš. Jei jis nesirikiuoja (o >>>>>>> tokių dažnai pasitaiko), tai tada tikrai pamirksiu. Tegu >>>>>>> sustandėja asilas. >>>>>>> >>>>>>> Nu ir dar daug daug pavyzdžių, kai aš, tolerastas, nusiteikęs >>>>>>> prieš "mokytojus" pats bandau "mokyti". >>>>>>> >>>>>>> Bet čia negalioja atkarpai Vilnius-Kaunas, ten kitaip. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message >>>>>>> news:o1papr$mlh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> O iš kur tamsta žinai ar specialiai jis trukdo ar ne? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:o1pacp$mdn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Neįsijausk. Aš bybiais nešeriu lakstančių, bet ir nemirksiu jei >>>>>>>>> žmogus >>>>>>>>> specialiai netrukdo. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>>>>> news:o1pa8o$mak$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> cia yra sarasiukas tokiu, kurie yra/buna butent tu mirksetoju >>>>>>>>>> vaidmenyse, >>>>>>>>>> todel gali aiskint ka nori. tokie kalba supranta tik tada, kai ji >>>>>>>>>> prasideda "laba diena dokumentus prasom". >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 2016.12.01 15:55, RaR wrote: >>>>>>>>>>> Tai dabar vietoje fūros paimk paprastą automobilį. Kuo jis >>>>>>>>>>> blogesnis? >>>>>>>>>>> Gal žmogus bijo viršyti greitį +20, gal nelabai traukia, ar >>>>>>>>>>> šiaip >>>>>>>>>>> nesaugiai jaučiasi stipriai paspaudęs. Kodėl jis turėtų lįsti >>>>>>>>>>> į kažkokį >>>>>>>>>>> tarpelį tarp fūrų, jeigu sulėtindamas, pesirikiuodamas, >>>>>>>>>>> važiuodamas už >>>>>>>>>>> lėtesnės fūros ir laukdamos progos vėl iš jos išlįsti jis beveik >>>>>>>>>>> neabejotinai sugaiš daugiau laiko nei tas iš paskos kurį laiką >>>>>>>>>>> prilėtinęs greitį? Priedo su tais persirikiavimais ir naujais >>>>>>>>>>> lenkimas >>>>>>>>>>> jis padarys krūvą papildomų manevrų, dėl kurių kažkiek padidės >>>>>>>>>>> autoįvykio tikimybė, o juk tam prilėtinusiam greitį net jokio >>>>>>>>>>> manevro >>>>>>>>>>> nereiks atlikti. Ir dar greičiausiai tam lėčiau važiuojančiam >>>>>>>>>>> tuos >>>>>>>>>>> manevrus yra sunkiau atlikti, nes didelė tikimybė, kad jis >>>>>>>>>>> yra lėtesnės >>>>>>>>>>> reakcijos/blogesnio regėjimo/mažiau patyręs/vairuoja ne taip >>>>>>>>>>> gerai >>>>>>>>>>> vairuojamą automobilį, kaip tas 150+ lakstantis asas. Vėlgi, >>>>>>>>>>> važinėdamas >>>>>>>>>>> Vakaruose nemačiau kad kažkas lėtintų greitį ir staiga lįstų >>>>>>>>>>> į tarpą >>>>>>>>>>> tarp lėčiau važiuojančių automobilių vien dėl to, kad iš >>>>>>>>>>> paskos kažkas >>>>>>>>>>> važiuoja didesniu greičiu. Visi ramiai užbaigia savo >>>>>>>>>>> manevrus, o iš >>>>>>>>>>> paskos važiuojantieji taip pat ramiai palaukia. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> 2016-12-01 15:06, AurimasBar rašė: >>>>>>>>>>>> tai viskas teisingai, tik gal nelabai į temą. :) ką daryt >>>>>>>>>>>> kai tave >>>>>>>>>>>> pasiveja greičiau vaziuojantis. tu vaziuoji savo geičiu, jis >>>>>>>>>>>> tave >>>>>>>>>>>> pasiveja vaziuoja paskui ramiai nesinervuodamas, ar tau >>>>>>>>>>>> reikia kaip nors >>>>>>>>>>>> reaguot? ar surenki paskui save koki 20 masinu, tada stoji >>>>>>>>>>>> kelkrasti ir >>>>>>>>>>>> visas praleidi? :) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "RaR" parašė naujienų news:o1p2v9$h4l$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Tai gal reikia vietoj to kad nervintis, suprasti kad visi >>>>>>>>>>>> turi teisę >>>>>>>>>>>> važiuoti ir atlikti manevrus pagal situaciją, o minimalus >>>>>>>>>>>> greitis >>>>>>>>>>>> dažniausiai nėra ribojamas? Kodėl kažkoks fūristas turi >>>>>>>>>>>> temptis paskui >>>>>>>>>>>> kažkokį kitą lėčiau važiuojantį gal ir šimtus kilometrų? Kad >>>>>>>>>>>> iš paskos >>>>>>>>>>>> atskriejantis bachūras turės minutei - kelioms pristabdyti? >>>>>>>>>>>> Pvz. >>>>>>>>>>>> važiuojant per Lenkija ta mokama autostrada link Vokietijos >>>>>>>>>>>> paprastai >>>>>>>>>>>> kelias būna tuščias, daug kas skrieja 160+, bet pasitaiko ir >>>>>>>>>>>> fūrų, >>>>>>>>>>>> kurios lenkia vieną kitą santykiu 92:88. Tai netgi kai ta >>>>>>>>>>>> fūra pradeda >>>>>>>>>>>> savo manevrą kažkur horizonte arba išvis jos nesimato dėl >>>>>>>>>>>> posūkio ar >>>>>>>>>>>> kalniuko, tu vis vien prisivijęs ją turi stabdyti ganėtinai >>>>>>>>>>>> smarkiai. Ir >>>>>>>>>>>> niekas iš to tragedijos nedaro. Tas pats galioja ir visuose >>>>>>>>>>>> kituose >>>>>>>>>>>> keliuose - kur eismas didesnis, tu irgi niekada negalėsi >>>>>>>>>>>> aplenkti >>>>>>>>>>>> nepristabdydamas greičiau važiuojančių, jei nepasinaudosi >>>>>>>>>>>> atsiradusiu >>>>>>>>>>>> tarpu. Ir apskritai, mirgėjimas šviesomis, lipimas ant >>>>>>>>>>>> bamperio yra >>>>>>>>>>>> labai žemos vairavimo kultūros požymis ir praktikuojamas >>>>>>>>>>>> Europoje iš >>>>>>>>>>>> esmės tik nuo Lenkijos į Rytus. Gerai, kad ir mūsų >>>>>>>>>>>> vairuotojai dabar >>>>>>>>>>>> daugiau važinėja po Vakarus, tai ir jų vairavimo kultūra vis >>>>>>>>>>>> aukštėja, >>>>>>>>>>>> tų mirksinčių ir limpančių darosi vis mažiau. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> 2016-12-01 12:38, soul rašė: >>>>>>>>>>>>> Furos labiausiai Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Klaipeda uzknisa >>>>>>>>>>>>> o ne >>>>>>>>>>>>> lengvos, >>>>>>>>>>>>> ypac kai furos iseina i antra juosta su ~90 greiciu ir >>>>>>>>>>>>> velkasi puse >>>>>>>>>>>>> kilometro, kol aplenkia viena kita. Pastebeta tiek >>>>>>>>>>>>> taucieciai tiek >>>>>>>>>>>>> uzsienieciai taip daro. >>>>>>>>>>>>> To tai negaliu pakest, paskui atsiranda noras taip ant 80 >>>>>>>>>>>>> pavaziuot >>>>>>>>>>>>> pries toki po jo manevro. >>>>>>>>>>>>> Ne veltui vakaruose zenklai yra, kur furom i antra juosta >>>>>>>>>>>>> nevisur >>>>>>>>>>>>> galima persirikiuoti. >>>>>>>>>>>>> Kada pas mus tokius zenklus sustatys. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Tadas Padas" wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:o1negu$tgq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Dažnai pasitaikanti situacija: >>>>>>>>>>>>> 4 juostų kelias su skiriamąją juosta. Leistinas greitis >>>>>>>>>>>>> 90km/h. >>>>>>>>>>>>> Važiuoju normaliai: 90-100km/h. Šone fūros kaip visada >>>>>>>>>>>>> 80-90km/ >>>>>>>>>>>>> h. Po truputi jas lenkiu. >>>>>>>>>>>>> Atvažiuoja eismo taisyklių pažeidėjas ant 120-150km/h ir >>>>>>>>>>>>> mirksi >>>>>>>>>>>>> man iš galo lempomis. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Ar turėčiau dėl jo jaudintis ir nusilenkdamas jam stabdyti >>>>>>>>>>>>> lysti >>>>>>>>>>>>> tarp fūrų kad ji toliau galėtų vaziuoti viršydamas >>>>>>>>>>>>> greitį? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>