Tai dabar vietoje fūros paimk paprastą automobilį. Kuo jis blogesnis? Gal žmogus bijo viršyti greitį +20, gal nelabai traukia, ar šiaip nesaugiai jaučiasi stipriai paspaudęs. Kodėl jis turėtų lįsti į kažkokį tarpelį tarp fūrų, jeigu sulėtindamas, pesirikiuodamas, važiuodamas už lėtesnės fūros ir laukdamos progos vėl iš jos išlįsti jis beveik neabejotinai sugaiš daugiau laiko nei tas iš paskos kurį laiką prilėtinęs greitį? Priedo su tais persirikiavimais ir naujais lenkimas jis padarys krūvą papildomų manevrų, dėl kurių kažkiek padidės autoįvykio tikimybė, o juk tam prilėtinusiam greitį net jokio manevro nereiks atlikti. Ir dar greičiausiai tam lėčiau važiuojančiam tuos manevrus yra sunkiau atlikti, nes didelė tikimybė, kad jis yra lėtesnės reakcijos/blogesnio regėjimo/mažiau patyręs/vairuoja ne taip gerai vairuojamą automobilį, kaip tas 150+ lakstantis asas. Vėlgi, važinėdamas Vakaruose nemačiau kad kažkas lėtintų greitį ir staiga lįstų į tarpą tarp lėčiau važiuojančių automobilių vien dėl to, kad iš paskos kažkas važiuoja didesniu greičiu. Visi ramiai užbaigia savo manevrus, o iš paskos važiuojantieji taip pat ramiai palaukia. 2016-12-01 15:06, AurimasBar rašė: > tai viskas teisingai, tik gal nelabai į temą. :) ką daryt kai tave > pasiveja greičiau vaziuojantis. tu vaziuoji savo geičiu, jis tave > pasiveja vaziuoja paskui ramiai nesinervuodamas, ar tau reikia kaip nors > reaguot? ar surenki paskui save koki 20 masinu, tada stoji kelkrasti ir > visas praleidi? :) > > "RaR" parašė naujienų news:o1p2v9$h4l$1@trimpas.omnitel.net... > > Tai gal reikia vietoj to kad nervintis, suprasti kad visi turi teisę > važiuoti ir atlikti manevrus pagal situaciją, o minimalus greitis > dažniausiai nėra ribojamas? Kodėl kažkoks fūristas turi temptis paskui > kažkokį kitą lėčiau važiuojantį gal ir šimtus kilometrų? Kad iš paskos > atskriejantis bachūras turės minutei - kelioms pristabdyti? Pvz. > važiuojant per Lenkija ta mokama autostrada link Vokietijos paprastai > kelias būna tuščias, daug kas skrieja 160+, bet pasitaiko ir fūrų, > kurios lenkia vieną kitą santykiu 92:88. Tai netgi kai ta fūra pradeda > savo manevrą kažkur horizonte arba išvis jos nesimato dėl posūkio ar > kalniuko, tu vis vien prisivijęs ją turi stabdyti ganėtinai smarkiai. Ir > niekas iš to tragedijos nedaro. Tas pats galioja ir visuose kituose > keliuose - kur eismas didesnis, tu irgi niekada negalėsi aplenkti > nepristabdydamas greičiau važiuojančių, jei nepasinaudosi atsiradusiu > tarpu. Ir apskritai, mirgėjimas šviesomis, lipimas ant bamperio yra > labai žemos vairavimo kultūros požymis ir praktikuojamas Europoje iš > esmės tik nuo Lenkijos į Rytus. Gerai, kad ir mūsų vairuotojai dabar > daugiau važinėja po Vakarus, tai ir jų vairavimo kultūra vis aukštėja, > tų mirksinčių ir limpančių darosi vis mažiau. > > > 2016-12-01 12:38, soul rašė: >> Furos labiausiai Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Klaipeda uzknisa o ne lengvos, >> ypac kai furos iseina i antra juosta su ~90 greiciu ir velkasi puse >> kilometro, kol aplenkia viena kita. Pastebeta tiek taucieciai tiek >> uzsienieciai taip daro. >> To tai negaliu pakest, paskui atsiranda noras taip ant 80 pavaziuot >> pries toki po jo manevro. >> Ne veltui vakaruose zenklai yra, kur furom i antra juosta nevisur >> galima persirikiuoti. >> Kada pas mus tokius zenklus sustatys. >> >> "Tadas Padas" wrote in message news:o1negu$tgq$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Dažnai pasitaikanti situacija: >> 4 juostų kelias su skiriamąją juosta. Leistinas greitis 90km/h. >> Važiuoju normaliai: 90-100km/h. Šone fūros kaip visada 80-90km/ >> h. Po truputi jas lenkiu. >> Atvažiuoja eismo taisyklių pažeidėjas ant 120-150km/h ir mirksi >> man iš galo lempomis. >> >> Ar turėčiau dėl jo jaudintis ir nusilenkdamas jam stabdyti lysti >> tarp fūrų kad ji toliau galėtų vaziuoti viršydamas >> greitį? >