Tema: Re: Kedo performensas 2
Autorius: svyt
Data: 2017-03-11 16:01:13
Vilnius yra visu vilnieciu, nepatinka kelkis i skaidiskes, ten tau
 tranzitu nieks nevazines jei isikelsi i kokia sodu
 gatve.


-- 

bmw e39/ 525d

KEdas <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> Wrote in message:
> 2017.03.11 13:58, cD-r0m ra??:
>> To pa?io galima paklausti tavo veiklos - turi nors kok? pagrind? 
>> teigti, kad toj gatv?j esantis tranzitas ir eismas 50km/h kam nors 
>> trukdo, ?domu kas i? gyventoj? daugiau para?? gautu - u? gyvenamosios 
>> zonos statuso grie?tinim?, ar gatv?s kategorijos kelim??
> 
> ?i?rint kieno balsus skai?iuosi. Jei tranzitu prava?iuojan?i?j?, tai 
> visaip gali atsitikti. Jei gyventoj?  ? tai pats supranti...
> 
>>
>> A? skaitau, kad yra tik du keliai - arba panaudoti gele?in? rank? ir 
>> priversti visus laikytis taisykli? pvz. pastatyti 3 radarus, kurie 
>> matuoja vir?ijam? leistin? 20km/h greit? be tradicin?s +15 
>> tolerancijos ar policijai stov?t kasdien ir baust u? visus pa?eidimus, 
>> kol niekas ten va?iuot nebenor?s be didelio reikalo. 
> 
> ?itas b?das n?ra tvarus ir s??iningas. Taigi, netinkamas.
> 
>> ar i?vis u?tvert aklinai gatv? tarp ?va?iavim? (kaip ? gal? link 
>> Dauk?os mokyklos padaryta), kad tranzitas taptu ne?manomas.
> 
> Tik ?is b?das ir tegali suveikti. Pa?i?r?k GSV ir pamatysi, kad gatv? po 
> ?irm?n? tiltu perkasta. Tada gatv? buvo tapusi tikra gyv. zona ir niekas 
> d?l to nemir?, gyvenimas Vilniuje nesustojo.
> 
>>
>> Arba nuimt visus kalnus, gyvenam?sias zonas ir padaryt buvus? 40, ar 
>> 50 km/h greit?.
>>
> 
> Jau dabar gatv?je yra nema?ai ?skaitini? ?vyki?, tad sprendimas 
> pavojingas. Geriau guminius mentus pakeisti normaliomis plato, kurios 
> pritaikytos ne 40kmh, kaip yra dabar, o 20 kmh, kaip ir tur?t? b?ti.
> 
>> Man pvz poxui kaip ten visi va?in?ja, tranzitas, ar kad vaikai nori 
>> dvira?iu pava?in?t, nor??iau tik kad arba visi laikytusi dabartini? 
>> taisykli?, arba taisykl?s b?t? atitemptos ? tokias, kuri? b?t? 
>> laikomasi pagal paniatkes.
> 
> Man ?ia ne visai dzin, nes ta gatv? yra VIENINTEL? jungtis, kuria galima 
> dvira?iu nuva?iuoti ? senamiest? ne ratais. Gedimino pr. atveju man dzin 
> k? ten padarys, nes nieko kriti?ko ne?vykt? bet kurio sprendimo atveju.
>>
>> P.s. Gyvenu ?alia tos gatv?s. Pakankamai ?ali? plot? ?alia yra, kad 
>> gyventojams tos gatv?s nafik nereikia. Baisiau kaip pas draug? mano 
>> priva?i? nam? rajono ilgoj tiesioj gatvel?j - prie?ais nam? pastat? 
>> kalniuk? kad nedragintu ant 90. Dabar atlekia ant 90, stabdo, cypia, 
>> tada bum bum, tada v?l gazas dugnas. Vaik? turi, ?un? turi, dvira?iais 
>> gatve va?in?ja, sak? px - gatv? skirta ma?inoms.
>>
> 
> Ne, gatv? n?ra skirta ma?inoms. 6000 met?, kiek egzistuoja miestai, taip 
> nebuvo. Ma?inoms gatves prad?jo skirti prie? ma?iau nei 100 met?.
>>
>>
>> On 2017.03.10 18:53, KEdas wrote:
>>> O koks buvo to ?audymo tikslas?
>>>
>>> Romas ra??:
>>>> On 2017-03-10 10:33, KEdas wrote:
>>>>> Manau, kad tiksl? reikia siekti tik teis?tomis priemon?mis.
>>>> Karo metu ?yd? ?audymas buvo teis?ta priemon?.
>>>
>>>
> 
> 


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/