Tema: Re: Kedo performensas 2
Autorius: Signalizacija
Data: 2017-03-11 16:14:28
geras pasiulymas tik nx ten tas pedrasttakis?

On 2017.03.11 16:08, cD-r0m wrote:
> O gal pakovokim, kad gatvė būtų sutvarkyta 2 eilėm mašinų, dvirtakiui ir
> peščiųjų takui, tvorai tarp jų ir perėjoms? Net ir su naujais
> triaukščiais sukišt juos ten pavyktu. Kažkodėl Slucko daugiabučiai
> sutvarkė tą reikalą prieš save, o nauji triaukščiai net šaligatvio
> vienos plytkos nepadarė. Gal ten kokiam projektuotojui reikia kaltinimus
> pareikšt, kad namą statant nenumatė aplinkos tinkamos visuomenei?
>
> Išvis manau, kad pas mus (bendrai) per mažai žmonių garsiai rėkia, kai
> jiem kažkas netinka. Lieka tik tie, kurie turi daug laisvo laiko,
> atitinkamai koreliuoja su tam tikra demografija (be įžeidimų), ir taip
> aktyvistai tampa labai vienašališki. Tu va kovojai už gedo prospektą,
> bet neatsirado niekas, kas iškeltu rimtą klausimą, ką tie ženklai ten
> išvis daro.
>
> On 2017.03.11 14:21, KEdas wrote:
>
>> Žiūrint kieno balsus skaičiuosi. Jei tranzitu pravažiuojančiųjų, tai
>> visaip gali atsitikti. Jei gyventojų  – tai pats supranti...
>  aš manau, kad ir gyventojai norės normalios gatvės, visgi gyventojai
> irgi mašinas turi, ir bent tie, kurie gyvena naujuose namuose tikrai
> nesidžiaugia, kad tiesiai po langais jiem barška visi kibirai į kalniukus.
> Beje, žinau ir kas antakalnio 46 name gyvena, tikrai džiaugiasi, kad nuo
> šilo tilto nuovažas normalias padarė ir nebereik maltis apsisukinėjant.
>
>>
>> Šitas būdas nėra tvarus ir sąžiningas. Taigi, netinkamas.
>
> Kodėl? Visgi prevencija, o ne baudų rinkimas...
>>
>
>>> ar išvis užtvert aklinai gatvę tarp įvažiavimų (kaip į galą link
>>> Daukšos mokyklos padaryta), kad tranzitas taptu neįmanomas.
>>
>> Tik šis būdas ir tegali suveikti. Pažiūrėk GSV ir pamatysi, kad gatvė po
>> Žirmūnų tiltu perkasta. Tada gatvė buvo tapusi tikra gyv. zona ir niekas
>> dėl to nemirė, gyvenimas Vilniuje nesustojo.
>
> Nu tai vieną tokį ties Jauniaus gatve, kitą ties Vileišio 16. Bet
> nemanau, kad tai bus pasiekta kada nors. Itariu, kad ir prie Daukšos tas
> pravažiavimas uždarytas kokio vieno gyventojo iniciatyva, kai dar tokius
> dalykus galėjo daryt savavališkai ir visiem px buvo.
>>
>>>
>>> Arba nuimt visus kalnus, gyvenamąsias zonas ir padaryt buvusį 40, ar
>>> 50 km/h greitį.
>>>
>>
>> Jau dabar gatvėje yra nemažai įskaitinių įvykių, tad sprendimas
>> pavojingas. Geriau guminius mentus pakeisti normaliomis plato, kurios
>> pritaikytos ne 40kmh, kaip yra dabar, o 20 kmh, kaip ir turėtų būti.
>
> Atvirkštinio efekto nebūna? Pėstieji dabar (dar ir dėka tų 2000 pinigų
> ženklų) jaučiasi teisesni ir eina vidurį gatvės ramiai, kol tuo metu
> vairuotojas bežiūrėdamas kaip čia vienu ratu apvažiuot kalniuką nieko
> nemato.
>
>>
>
>> Man čia ne visai dzin, nes ta gatvė yra VIENINTELĖ jungtis, kuria galima
>> dviračiu nuvažiuoti į senamiestį ne ratais. Gedimino pr. atveju man dzin
>> ką ten padarys, nes nieko kritiško neįvyktų bet kurio sprendimo atveju.
> Kitoj užpės pusėj yra puikus dvirtakis, kuris netgi iki Gedo prospekto
> per Mindaugo tiltą pervestas, taigi sakyt "Vienintelė" tikrai negalima.
> Dėl "patogiausia" nesiginčyčiau.
>
>
>>
>> Ne, gatvė nėra skirta mašinoms. 6000 metų, kiek egzistuoja miestai, taip
>> nebuvo. Mašinoms gatves pradėjo skirti prieš mažiau nei 100 metų.
>
> Arkliams ir karietoms šiaip irgi pirmenybė būdavo.. 6000 metų žmonės
> šiko į upe ir ji buvo "tam skirta", bet atsiradus geresnėm alternatyvom
> pasikeitė situacija.
>
>>>>
>>>>
>>