O gal pakovokim, kad gatvė būtų sutvarkyta 2 eilėm mašinų, dvirtakiui ir peščiųjų takui, tvorai tarp jų ir perėjoms? Net ir su naujais triaukščiais sukišt juos ten pavyktu. Kažkodėl Slucko daugiabučiai sutvarkė tą reikalą prieš save, o nauji triaukščiai net šaligatvio vienos plytkos nepadarė. Gal ten kokiam projektuotojui reikia kaltinimus pareikšt, kad namą statant nenumatė aplinkos tinkamos visuomenei? Išvis manau, kad pas mus (bendrai) per mažai žmonių garsiai rėkia, kai jiem kažkas netinka. Lieka tik tie, kurie turi daug laisvo laiko, atitinkamai koreliuoja su tam tikra demografija (be įžeidimų), ir taip aktyvistai tampa labai vienašališki. Tu va kovojai už gedo prospektą, bet neatsirado niekas, kas iškeltu rimtą klausimą, ką tie ženklai ten išvis daro. On 2017.03.11 14:21, KEdas wrote: > Žiūrint kieno balsus skaičiuosi. Jei tranzitu pravažiuojančiųjų, tai > visaip gali atsitikti. Jei gyventojų – tai pats supranti... aš manau, kad ir gyventojai norės normalios gatvės, visgi gyventojai irgi mašinas turi, ir bent tie, kurie gyvena naujuose namuose tikrai nesidžiaugia, kad tiesiai po langais jiem barška visi kibirai į kalniukus. Beje, žinau ir kas antakalnio 46 name gyvena, tikrai džiaugiasi, kad nuo šilo tilto nuovažas normalias padarė ir nebereik maltis apsisukinėjant. > > Šitas būdas nėra tvarus ir sąžiningas. Taigi, netinkamas. Kodėl? Visgi prevencija, o ne baudų rinkimas... > >> ar išvis užtvert aklinai gatvę tarp įvažiavimų (kaip į galą link >> Daukšos mokyklos padaryta), kad tranzitas taptu neįmanomas. > > Tik šis būdas ir tegali suveikti. Pažiūrėk GSV ir pamatysi, kad gatvė po > Žirmūnų tiltu perkasta. Tada gatvė buvo tapusi tikra gyv. zona ir niekas > dėl to nemirė, gyvenimas Vilniuje nesustojo. Nu tai vieną tokį ties Jauniaus gatve, kitą ties Vileišio 16. Bet nemanau, kad tai bus pasiekta kada nors. Itariu, kad ir prie Daukšos tas pravažiavimas uždarytas kokio vieno gyventojo iniciatyva, kai dar tokius dalykus galėjo daryt savavališkai ir visiem px buvo. > >> >> Arba nuimt visus kalnus, gyvenamąsias zonas ir padaryt buvusį 40, ar >> 50 km/h greitį. >> > > Jau dabar gatvėje yra nemažai įskaitinių įvykių, tad sprendimas > pavojingas. Geriau guminius mentus pakeisti normaliomis plato, kurios > pritaikytos ne 40kmh, kaip yra dabar, o 20 kmh, kaip ir turėtų būti. Atvirkštinio efekto nebūna? Pėstieji dabar (dar ir dėka tų 2000 pinigų ženklų) jaučiasi teisesni ir eina vidurį gatvės ramiai, kol tuo metu vairuotojas bežiūrėdamas kaip čia vienu ratu apvažiuot kalniuką nieko nemato. > > Man čia ne visai dzin, nes ta gatvė yra VIENINTELĖ jungtis, kuria galima > dviračiu nuvažiuoti į senamiestį ne ratais. Gedimino pr. atveju man dzin > ką ten padarys, nes nieko kritiško neįvyktų bet kurio sprendimo atveju. Kitoj užpės pusėj yra puikus dvirtakis, kuris netgi iki Gedo prospekto per Mindaugo tiltą pervestas, taigi sakyt "Vienintelė" tikrai negalima. Dėl "patogiausia" nesiginčyčiau. > > Ne, gatvė nėra skirta mašinoms. 6000 metų, kiek egzistuoja miestai, taip > nebuvo. Mašinoms gatves pradėjo skirti prieš mažiau nei 100 metų. Arkliams ir karietoms šiaip irgi pirmenybė būdavo.. 6000 metų žmonės šiko į upe ir ji buvo "tam skirta", bet atsiradus geresnėm alternatyvom pasikeitė situacija. >>> >>> >