Nu vat as irgi ten dviraciu pravaziuodavau anksciau. O dabar va xer - per visus gulincius policininkus, kalnelius ir vezlio greiciu sliauziancius automobilius ten pravaziuot dviraciu tapo ziauriai nepatogu ir pavojinga. Ir tavo kibiras ten saugumo dviratininkams neprideda. T.y. aksciau buvo saugiau nei dabar. Sprendimas paprastas - pervaziavus zirmunu tiltu i kita puse ten yra daug maz normalus dvirtakis iki centro. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:oa0q4u$v0d$1@trimpas.omnitel.net... > 2017.03.11 13:58, cD-r0m rašė: >> To pačio galima paklausti tavo veiklos - turi nors kokį pagrindą teigti, >> kad toj gatvėj esantis tranzitas ir eismas 50km/h kam nors trukdo, įdomu >> kas iš gyventojų daugiau parašų gautu - už gyvenamosios zonos statuso >> griežtinimą, ar gatvės kategorijos kelimą? > > Žiūrint kieno balsus skaičiuosi. Jei tranzitu pravažiuojančiųjų, tai > visaip gali atsitikti. Jei gyventojų – tai pats supranti... > >> >> Aš skaitau, kad yra tik du keliai - arba panaudoti geležinę ranką ir >> priversti visus laikytis taisyklių pvz. pastatyti 3 radarus, kurie >> matuoja viršijamą leistiną 20km/h greitį be tradicinės +15 tolerancijos >> ar policijai stovėt kasdien ir baust už visus pažeidimus, kol niekas ten >> važiuot nebenorės be didelio reikalo. > > Šitas būdas nėra tvarus ir sąžiningas. Taigi, netinkamas. > >> ar išvis užtvert aklinai gatvę tarp įvažiavimų (kaip į galą link Daukšos >> mokyklos padaryta), kad tranzitas taptu neįmanomas. > > Tik šis būdas ir tegali suveikti. Pažiūrėk GSV ir pamatysi, kad gatvė po > Žirmūnų tiltu perkasta. Tada gatvė buvo tapusi tikra gyv. zona ir niekas > dėl to nemirė, gyvenimas Vilniuje nesustojo. > >> >> Arba nuimt visus kalnus, gyvenamąsias zonas ir padaryt buvusį 40, ar 50 >> km/h greitį. >> > > Jau dabar gatvėje yra nemažai įskaitinių įvykių, tad sprendimas > pavojingas. Geriau guminius mentus pakeisti normaliomis plato, kurios > pritaikytos ne 40kmh, kaip yra dabar, o 20 kmh, kaip ir turėtų būti. > >> Man pvz poxui kaip ten visi važinėja, tranzitas, ar kad vaikai nori >> dviračiu pavažinėt, norėčiau tik kad arba visi laikytusi dabartinių >> taisyklių, arba taisyklės būtų atitemptos į tokias, kurių būtų laikomasi >> pagal paniatkes. > > Man čia ne visai dzin, nes ta gatvė yra VIENINTELĖ jungtis, kuria galima > dviračiu nuvažiuoti į senamiestį ne ratais. Gedimino pr. atveju man dzin > ką ten padarys, nes nieko kritiško neįvyktų bet kurio sprendimo atveju. >> >> P.s. Gyvenu šalia tos gatvės. Pakankamai žalių plotų šalia yra, kad >> gyventojams tos gatvės nafik nereikia. Baisiau kaip pas draugą mano >> privačių namų rajono ilgoj tiesioj gatvelėj - priešais namą pastatė >> kalniuką kad nedragintu ant 90. Dabar atlekia ant 90, stabdo, cypia, tada >> bum bum, tada vėl gazas dugnas. Vaikų turi, šunį turi, dviračiais gatve >> važinėja, sakė px - gatvė skirta mašinoms. >> > > Ne, gatvė nėra skirta mašinoms. 6000 metų, kiek egzistuoja miestai, taip > nebuvo. Mašinoms gatves pradėjo skirti prieš mažiau nei 100 metų. >> >> >> On 2017.03.10 18:53, KEdas wrote: >>> O koks buvo to šaudymo tikslas? >>> >>> Romas rašė: >>>> On 2017-03-10 10:33, KEdas wrote: >>>>> Manau, kad tikslų reikia siekti tik teisėtomis priemonėmis. >>>> Karo metu žydų šaudymas buvo teisėta priemonė. >>> >>> >