2017.03.11 16:08, cD-r0m rašė: > O gal pakovokim, kad gatvė būtų sutvarkyta 2 eilėm mašinų, dvirtakiui > ir peščiųjų takui, Tai jau yra toks projektas. Su atraminėm sienutėm krantinėje ir per siaurais šaligatviais bei dvirtakiais. Bet nereikia ten to dvirtakio, nes nuėmus tranzitą visi tilptų kuo puikiausiai. > Tu va kovojai už gedo prospektą, bet neatsirado niekas, kas iškeltu > rimtą klausimą, ką tie ženklai ten išvis daro. Policija iškėlė tą klausimą ir gavo šūdą į dantis. ;) > > On 2017.03.11 14:21, KEdas wrote: > >> Žiūrint kieno balsus skaičiuosi. Jei tranzitu pravažiuojančiųjų, tai >> visaip gali atsitikti. Jei gyventojų – tai pats supranti... > aš manau, kad ir gyventojai norės normalios gatvės, visgi gyventojai > irgi mašinas turi, ir bent tie, kurie gyvena naujuose namuose tikrai > nesidžiaugia, kad tiesiai po langais jiem barška visi kibirai į > kalniukus. > Beje, žinau ir kas antakalnio 46 name gyvena, tikrai džiaugiasi, kad > nuo šilo tilto nuovažas normalias padarė ir nebereik maltis > apsisukinėjant. > >> >> Šitas būdas nėra tvarus ir sąžiningas. Taigi, netinkamas. > > Kodėl? Visgi prevencija, o ne baudų rinkimas... >> > >>> ar išvis užtvert aklinai gatvę tarp įvažiavimų (kaip į galą link >>> Daukšos mokyklos padaryta), kad tranzitas taptu neįmanomas. >> >> Tik šis būdas ir tegali suveikti. Pažiūrėk GSV ir pamatysi, kad gatvė po >> Žirmūnų tiltu perkasta. Tada gatvė buvo tapusi tikra gyv. zona ir niekas >> dėl to nemirė, gyvenimas Vilniuje nesustojo. > > Nu tai vieną tokį ties Jauniaus gatve, kitą ties Vileišio 16. Bet > nemanau, kad tai bus pasiekta kada nors. Itariu, kad ir prie Daukšos > tas pravažiavimas uždarytas kokio vieno gyventojo iniciatyva, kai dar > tokius dalykus galėjo daryt savavališkai ir visiem px buvo. >> >>> >>> Arba nuimt visus kalnus, gyvenamąsias zonas ir padaryt buvusį 40, ar >>> 50 km/h greitį. >>> >> >> Jau dabar gatvėje yra nemažai įskaitinių įvykių, tad sprendimas >> pavojingas. Geriau guminius mentus pakeisti normaliomis plato, kurios >> pritaikytos ne 40kmh, kaip yra dabar, o 20 kmh, kaip ir turėtų būti. > > Atvirkštinio efekto nebūna? Pėstieji dabar (dar ir dėka tų 2000 pinigų > ženklų) jaučiasi teisesni ir eina vidurį gatvės ramiai, kol tuo metu > vairuotojas bežiūrėdamas kaip čia vienu ratu apvažiuot kalniuką nieko > nemato. > >> > >> Man čia ne visai dzin, nes ta gatvė yra VIENINTELĖ jungtis, kuria galima >> dviračiu nuvažiuoti į senamiestį ne ratais. Gedimino pr. atveju man dzin >> ką ten padarys, nes nieko kritiško neįvyktų bet kurio sprendimo atveju. > Kitoj užpės pusėj yra puikus dvirtakis, kuris netgi iki Gedo prospekto > per Mindaugo tiltą pervestas, taigi sakyt "Vienintelė" tikrai > negalima. Dėl "patogiausia" nesiginčyčiau. > > >> >> Ne, gatvė nėra skirta mašinoms. 6000 metų, kiek egzistuoja miestai, taip >> nebuvo. Mašinoms gatves pradėjo skirti prieš mažiau nei 100 metų. > > Arkliams ir karietoms šiaip irgi pirmenybė būdavo.. 6000 metų žmonės > šiko į upe ir ji buvo "tam skirta", bet atsiradus geresnėm > alternatyvom pasikeitė situacija. > >>>> >>>> >>