Tema: Re: Kedo performensas 2
Autorius: KEdas
Data: 2017-03-11 16:34:37
2017.03.11 16:08, cD-r0m rašė:
> O gal pakovokim, kad gatvė būtų sutvarkyta 2 eilėm mašinų, dvirtakiui 
> ir peščiųjų takui, 

Tai jau yra toks projektas. Su atraminėm sienutėm krantinėje ir per 
siaurais šaligatviais bei dvirtakiais. Bet nereikia ten to dvirtakio, 
nes nuėmus tranzitą visi tilptų kuo puikiausiai.


>  Tu va kovojai už gedo prospektą, bet neatsirado niekas, kas iškeltu 
> rimtą klausimą, ką tie ženklai ten išvis daro.

Policija iškėlė tą klausimą ir gavo šūdą į dantis. ;)

>
> On 2017.03.11 14:21, KEdas wrote:
>
>> Žiūrint kieno balsus skaičiuosi. Jei tranzitu pravažiuojančiųjų, tai
>> visaip gali atsitikti. Jei gyventojų  – tai pats supranti...
>  aš manau, kad ir gyventojai norės normalios gatvės, visgi gyventojai 
> irgi mašinas turi, ir bent tie, kurie gyvena naujuose namuose tikrai 
> nesidžiaugia, kad tiesiai po langais jiem barška visi kibirai į 
> kalniukus.
> Beje, žinau ir kas antakalnio 46 name gyvena, tikrai džiaugiasi, kad 
> nuo šilo tilto nuovažas normalias padarė ir nebereik maltis 
> apsisukinėjant.
>
>>
>> Šitas būdas nėra tvarus ir sąžiningas. Taigi, netinkamas.
>
> Kodėl? Visgi prevencija, o ne baudų rinkimas...
>>
>
>>> ar išvis užtvert aklinai gatvę tarp įvažiavimų (kaip į galą link
>>> Daukšos mokyklos padaryta), kad tranzitas taptu neįmanomas.
>>
>> Tik šis būdas ir tegali suveikti. Pažiūrėk GSV ir pamatysi, kad gatvė po
>> Žirmūnų tiltu perkasta. Tada gatvė buvo tapusi tikra gyv. zona ir niekas
>> dėl to nemirė, gyvenimas Vilniuje nesustojo.
>
> Nu tai vieną tokį ties Jauniaus gatve, kitą ties Vileišio 16. Bet 
> nemanau, kad tai bus pasiekta kada nors. Itariu, kad ir prie Daukšos 
> tas pravažiavimas uždarytas kokio vieno gyventojo iniciatyva, kai dar 
> tokius dalykus galėjo daryt savavališkai ir visiem px buvo.
>>
>>>
>>> Arba nuimt visus kalnus, gyvenamąsias zonas ir padaryt buvusį 40, ar
>>> 50 km/h greitį.
>>>
>>
>> Jau dabar gatvėje yra nemažai įskaitinių įvykių, tad sprendimas
>> pavojingas. Geriau guminius mentus pakeisti normaliomis plato, kurios
>> pritaikytos ne 40kmh, kaip yra dabar, o 20 kmh, kaip ir turėtų būti.
>
> Atvirkštinio efekto nebūna? Pėstieji dabar (dar ir dėka tų 2000 pinigų 
> ženklų) jaučiasi teisesni ir eina vidurį gatvės ramiai, kol tuo metu 
> vairuotojas bežiūrėdamas kaip čia vienu ratu apvažiuot kalniuką nieko 
> nemato.
>
>>
>
>> Man čia ne visai dzin, nes ta gatvė yra VIENINTELĖ jungtis, kuria galima
>> dviračiu nuvažiuoti į senamiestį ne ratais. Gedimino pr. atveju man dzin
>> ką ten padarys, nes nieko kritiško neįvyktų bet kurio sprendimo atveju.
> Kitoj užpės pusėj yra puikus dvirtakis, kuris netgi iki Gedo prospekto 
> per Mindaugo tiltą pervestas, taigi sakyt "Vienintelė" tikrai 
> negalima. Dėl "patogiausia" nesiginčyčiau.
>
>
>>
>> Ne, gatvė nėra skirta mašinoms. 6000 metų, kiek egzistuoja miestai, taip
>> nebuvo. Mašinoms gatves pradėjo skirti prieš mažiau nei 100 metų.
>
> Arkliams ir karietoms šiaip irgi pirmenybė būdavo.. 6000 metų žmonės 
> šiko į upe ir ji buvo "tam skirta", bet atsiradus geresnėm 
> alternatyvom pasikeitė situacija.
>
>>>>
>>>>
>>