On 2019-03-15 17:59, autopagalba wrote: > Jauciu, kad problema cia atsiranda kai baterija issikrauna, arba > ji ne visada veikia, tada lieka142nm - liudesiukas. Su CH-R hibridu niuansas toks, jog jis nepritaikytas važiavimui gazas - dugnas režimu. Startuoja jis tikrai smagiai, bet jei minsi iki dugno, iškart elektra atsijungs ir įsijungs benzinas su visaomis CVT pasekmėmis... Hibridas faktiškai skirtas ramiam važinėjimui mieste beveik niekada neminant gazo iki dugno. Tas pats CH-R su 1.2 turbo važiuoja smagiau, nei su 1.8 atmosferiku hibridu. Ir max greičiai smarkiai skiriasi turbo naudai (225 vs 175). Hibridas skirtas ekonomijai, o ne smagumui, na ir savivertės jausmui pakelti, jog važiuoji visas toks modernus ir ekologiškas :)