2019.03.17 16:05, Dainiushas rašė: > nesigavo suPtiliai, gavosi IMHO pro šoną :). Nes ir tų ir tų visokių > yra. Ir kaip taisyklė kuo daugiau kW iš litro, tuo blogiau važiuoja > smaukymosi mieste režimu :) > > Tai pati bulka 105kW normaliai kabina ir gumos ten nelabai. 125kW > subjektyviai lyg jau truputį labiau lagina. Jei ten dyzelis bitubo koks, > tai išvis nėra apie ką kalbėt, tas pats 220cdi važiuoja kaip > elektromobilis praktiškai :) > Atmosferikas benzas, kad padoriai važiuotų, turi būt irgi apkarstytas > hi-tech'u aka fazių sukikliai ir kintamo ilgio isiurbimo kolikai. > Kitaip, arba važiuos žemais sūkiais net nebus galios toliau, jei bus > galia toliau - nevažiuos mažais sūkiais. tai vat visa tai px, kai vaziuoji on-off konstrukcijos turbodyzeliu. vat tiksliai ka prisimenu tai xtrailas 2.2dci > Mano suubjektyviais, lago rekordininkai tai maži turbobenzai, na tokie > kaip tavo sabas. oooj!!! pas mane automatas ir vidutine turba, pucianti butent nuo ~1600, tai torko konverteris suvalgo ta laga ir viskas pakenciamai. pro shona pavarei > On 3/17/2019 3:28 PM, fenix wrote: >> 2019.03.17 15:24, Dainiushas rašė: >>> čia kokioj paralelinėj visatoj būna atmosferikas su flat torque? :) >> >> nu as taip subtiliai norejau pasakyt, kad gumos maziau nei nuo >> primityvios dyzelio turbos. >> >>> On 3/17/2019 2:39 PM, fenix wrote: >>>> 2019.03.16 22:12, ventiliatorius rašė: >>>>> nu cia biski prasovei del to dinamikos. Zinok perka del dinamikos >>>>> butent >>>>> - kitaip sakant NM ir malonios traukos paspaudus dugna, kad ir >>>>> civiliniais greiciais. Greitis tai tik skaiciukas, o NM - malonumas >>>>> mieste ir ne tik. >>>> >>>> guminis tas traukimas, jeigu padorus automatas ir nera beviltiskai >>>> didele turbina. kitais atvejais - atmosferikas su flat torque curve >>>> daro >>>> objektyviais matavimo vienetais. >>>> >>>>> "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> parašė naujienų >>>>> news:q6jivk$d74$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> On 2019-03-16 18:49, Dainiushas wrote: >>>>>>> kažkaip supratau norėjai pasakyt, kad nivalina dyzeliai? >>>>>> >>>>>> Ne, taip pasakyti nenorėjau. Pats važinėjau dizeliu keletą metu, >>>>>> viskas su jais ok. Aišku, benzinas prie tų pačių sąlygų kažkiek >>>>>> dinamiškesnis, bet ok ir dizelis. Kita vertus, dizelius visi >>>>>> pirkdavo/perka ne dėl dinamikos.. >>>>>> >>>>>> Mano mintis buvo tame, jog hibridas 0-50 kontekste dar geriau >>>>>> žiūrėtųsi dizelio kontekste, nes jis panaikina pagrindinį dizelio >>>>>> kozirį - ekonomiją. Užmiestyje ji dar lieka, mieste jau nebe. >>>>> >>>> >>> >> >