nu to gyvo nemaciau, bet pagal skaicius tai neturetu nevaziuot. negali but dyzelisto pirmas ispudis, kad prie 2krpm nepradeda tyst tai jau pzdc? Nes nu buna tokiu masinu, atrodo nevaziuoja, bet paziurejus ir spidometra - nustembi :D On 03/16/2019 11:09 PM, autopagalba wrote: > 3.2 nevaziuoja. Kazkas ten su juo yra. Jis tik kura ryja > neadekvaciai. Pliusas tik tas, kad gali labai pigiai nupirkti. > > > Dainiushas <skirdain@gmail.com> Wrote in message: >> T6 labai padoriai vaziuoja. Atmosferikas irgi turi vaziuot normaliai jei ne dyzeliniais sukiais. Ar tu 3krpm I6 benzui vadini "grezimu"?On 03/16/2019 10:48 PM, autopagalba wrote:> Blogai abejoji. I6 atmosferikas bukesnis nei D5. Ji grezt reikia,> kad vaziuotu, vaziavimas artimesnis tavo toyotai.>> V8 ten jau atskira kategorija.>> Tomas <t@t.lt> Wrote in message:>> 2019-03-16 14:54, autopagalba rašė:> Tu nesupranti, kad lygini bibi su pirstu. Retai prireikia grezt> ant maximumo nuo 0 iki 100kmh. O kai reikia persirikiuoti> staigiau, ar pagreitet - ta xc paspaudi biski gazo ir ji be> jokiu ikyriu garsu, zemomis apsukomis komfortiskai sokteli su> tais 400nm. Kai sita hibridine toyota reikia zvyginti, grezti jei> nori ta pati efekta pasiekt.> > Totaliai skirtingas vaziavimas situ masinu, pabandyk pavaziuot,> nera ka ten lygint.Važiavau, XC90 D5 yra triukšminga lėta karvė.Beveik neabejoju, kad XC90 su I6 ar V8 benzu yra labai gerai (išskyrus kuro sąnaudas), bet dyzelis tai nu nx.>> > >