Bbž, du skirtingi buvo, abu vienodos karvės. Tas D5 gal į kamazą ir tinka, bet ne į lengvąją mašiną. Jis ūžia ramiai važiuojant daugiau, nei tojotos hibridas gazą užmynus. 2019-03-16 22:44, Dainiushas rašė: > kelintam milijone kiometru buvo ta karve? > > On 03/16/2019 08:15 PM, Tomas wrote: >> 2019-03-16 14:54, autopagalba rašė: >>> Tu nesupranti, kad lygini bibi su pirstu. Retai prireikia grezt >>> ant maximumo nuo 0 iki 100kmh. O kai reikia persirikiuoti >>> staigiau, ar pagreitet - ta xc paspaudi biski gazo ir ji be >>> jokiu ikyriu garsu, zemomis apsukomis komfortiskai sokteli su >>> tais 400nm. Kai sita hibridine toyota reikia zvyginti, grezti jei >>> nori ta pati efekta pasiekt. >>> >>> Totaliai skirtingas vaziavimas situ masinu, pabandyk pavaziuot, >>> nera ka ten lygint. >> >> Važiavau, XC90 D5 yra triukšminga lėta karvė. >> >> Beveik neabejoju, kad XC90 su I6 ar V8 benzu yra labai gerai (išskyrus >> kuro sąnaudas), bet dyzelis tai nu nx. >