Tikrai taip. Tuo tarpu net LT parduodamos dyzelinės škodos turi papildomus šildytuvus. On 2019-03-15 14:41, autopagalba wrote: > Tai turi but kazkas papildomai, kitaip salta bus. Dar buna kad > tokiem regionam kaip Italija, Prancuzija visai nededa tokiu > dalyku. Nusiperki toki dyzeli ir zhopa. > > > Doncius <nera@email.lt> Wrote in message: >> Koks skirtumas kokia variklio temp., svarbu, kad salone silta butu.On 15/03/2019 14:26, autopagalba wrote:> Taip, bus pas ji kazkoks priedas. Pats variklis be jokiu sildytuvu> ir webastu labai blogai syla. Kiek vaziavau su dyzeliais, kai> lauke daugiau nei -10C, darbine temperatura nera taip paprasta> pasiekt. Jei dar kamsty maliesi, pradeda krist variklio> temperatura.> > > markatas <info@_nesiukslinti_markatas.lt> Wrote in message:>> ir pamirsai * su veikianciu elektriniu salono sildytuvu greitai syla. Kai jis neveikia tai suduva :)markatas15/03/2019 14:13, Dainiushas rašė:> bulka dvilitrė, bukvaliai minučių reikalas ir pradeda šilt. Įsijungus > sėdynes ir jei dar šildomas vairas būt išvis lafa.>> Tiesa, termostatą keičiau, jau buvo suvargęs.>> 2019.03.15 13:53, bzik rašė:>> 2014m. jetta dyzelis. Per šios žiemos šalčius variklis trasoje (iš >> kiemo tiesiai stabiliu greičiu) pasiekdavo darbinę už 18-20km. Jei >> >20, niekad neužkyla. Dabar reikia apie 8-10km. Kol rodyklė nepradeda >> kilti, jokio juntamo šildymo nesijaučia - gelbsti šildomos sėdynės. >> Stumdantis mieste reikia 15-20min, kad pajust šilumą. Panaši praktika >> su Kia Ceed.>>>> 2019-03-15 13:35, Doncius rašė:>>> Nors ka vadinam "syla"? Jei variklio temp - tai man visai vienodai >>> kokia ji, jei pradedama pusti silta ora i salona - tai man >>> dyzeliniai syla greiciau.>>>>> > > >